Pregled bibliografske jedinice broj: 377461
Suradničko učenje u razrednoj nastavi
Suradničko učenje u razrednoj nastavi // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 20 (2008), 2; 69-80 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 377461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradničko učenje u razrednoj nastavi
(Cooperative learning in class teaching)
Autori
Reić Ercegovac, Ina ; Jukić, Tonća
Izvornik
Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 20
(2008), 2;
69-80
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
suradničko učenje; razredna nastava; ograničenja primjene suradničkog učenja
(cooperative learning; class teaching; limiting factors for cooperative learning)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati koliko često i u kojim nastavnim predmetima učitelji primjenjuju suradničko učenje te koje čimbenike percipiraju ograničavajućima u njegovoj primjeni. U istraživanju je sudjelovalo 50 učiteljica razredne nastave, a primijenjen je upitnik koji je konstruiran za potrebe ovog ispitivanja. Dobiveni rezultati upućuju na općenito nedostatnu primjenu suradničkog učenja kao i na njegovu različitu zastupljenost u pojedinim nastavnim predmetima. Nadalje, pokazalo se da od svih istraživanjem zahvaćenih čimbenika koji učitelje ograničavaju u primjeni suradničkog učenja, materijalni uvjeti rada predstavljaju najčešću prepreku za ostvarivanje rada u suradničkim skupinama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts
- EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA