Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 377394

Poslovno komuniciranje


Lamza-Maronić, Maja; Glavaš, Jerko
Poslovno komuniciranje, 2008


CROSBI ID: 377394 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovno komuniciranje
(Business communication)

Autori
Lamza-Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Grad
Osijek

Godina
2008

Stranica
128

ISBN
978-953-7630-06-5

Ključne riječi
komunikacija; komunikacijski proces; problemi u komunikaciji; prezentacijske vještine
(communication; communication process; problems in communication; presentation skills)

Sažetak
Danas je proces komunikacije nezaobilazni dio naše svakodnevnice. Odgovor na pitanje jeli komunikacija znanje ili vještina, kao i uvijek u svim sferama ljudskog djelovanja stvara oprečna mišljenja i strastvene zagovornike za obje strane. Neosporno je da svaki sugovornik procesom komuniciranja utire osobni trag i pojačava utjecaj na svoje sugovornike. Upravo stoga povećava se i interes za komunikaciju i s aspekta znanja o komunikaciji i s aspekta same vještine i umješnosti u komunikaciji. Novi program Ekonomskog fakulteta u Osijeku, strukturiran po naputcima Bolonjske deklaracije „ osjetio“ je rastući interes za poslovnu komunikaciju i interpolirao ga je u nastavni plan i program studija Menadžment. Iskustvo predavanja, seminara i vježbi s prvom generacijom studenata smjera Menadžment odlučili smo ugraditi u ovaj priručnik. Svaki savjet i sugestija dobro će doći za nove generacije studenata studija Mendžment, jer kao što kaže guru menadžmenta Jack Welch „ I ve learned that mistakes can often be as good a teacher as success „ ( Naučio sam da greške mogu biti jednako dobar učitelj kao i uspjeh ).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0101427-1130 - UPRAVLJANJE ZNANJEM U FUNKCIJI GOSPODARSKOG RAZVITKA ISTOČNE HRVATSKE (Lamza-Maronić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Lamza-Maronić (autor)

Avatar Url Jerko Glavas (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lamza-Maronić, Maja; Glavaš, Jerko
Poslovno komuniciranje, 2008
Lamza-Maronić, M. & Glavaš, J. (2008) Poslovno komuniciranje. Osijek.
@unknown{unknown, author = {Lamza-Maroni\'{c}, Maja and Glava\v{s}, Jerko}, year = {2008}, pages = {128}, keywords = {komunikacija, komunikacijski proces, problemi u komunikaciji, prezentacijske vje\v{s}tine}, isbn = {978-953-7630-06-5}, title = {Poslovno komuniciranje}, keyword = {komunikacija, komunikacijski proces, problemi u komunikaciji, prezentacijske vje\v{s}tine}, publisherplace = {Osijek} }
@unknown{unknown, author = {Lamza-Maroni\'{c}, Maja and Glava\v{s}, Jerko}, year = {2008}, pages = {128}, keywords = {communication, communication process, problems in communication, presentation skills}, isbn = {978-953-7630-06-5}, title = {Business communication}, keyword = {communication, communication process, problems in communication, presentation skills}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font