Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 376164

Teorijsko-praktični okvir cjeloživotnog učenja za održivi razvoj


Uzelac, Vinka
Teorijsko-praktični okvir cjeloživotnog učenja za održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 1-26


CROSBI ID: 376164 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorijsko-praktični okvir cjeloživotnog učenja za održivi razvoj
(Theoretical-Practical Framework of Lifelong Learning for Sustainable Development)

Autori
Uzelac, Vinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
1-26

ISBN
978-953-98445-4-5

Ključne riječi
okoliš, održivi razvoj, odgoj, obrazovanje, cjeloživotno učenje, odgojno-obrazovne ustanove, škola, učenici, učitelji
(environment, sustainble development, education, lifelong learning, educational institutions, school, pupils, teachers)

Sažetak
Cilj je ovog rada ukazati na potrebu da se odgojno-obrazovne ustanove snažnije uključe u proces cjeloživnotog učenja za održivi razvoj. U tu će se svrhu u radu upozoriti na važnije izazove i probleme na međunarodnoj razini s kojima se suočava kako svjetska tako i hrvatska pedagoška teorija i praksa. Pristup analizi odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u ovom radu odnosi se na proučavanje temeljnih karakteristika globalnih pitanja i problema toga odgoja i obrazovanja. Ta su pitanja važna zbog toga što pripadaju pokušajima da se primijene u praksi, u našem slučaju-ponajprije odgoju i obrazovanju. Osvrti na dostupne dokumente, radove i/ili studije, s druge strane, važni su zbog toga što je u njima upozoreno na neke slabosti odgoja i obrazovanja za održivi razvoj. To se posebno odnosi na opis određenih primjera redefiniranja odgoja/obrazovanja za okoliš, što je posljedica drugačijeg gledanja na vrijednosti, ciljeve, sadržaje, aktivnosti i ostale okolnosti u kojima se odvija ta djelatnost. Istodobno, to se odnosi na neke nedoumice koje ni danas nisu dovoljno aktualizirane. Pozornost se u radu posvećuje obrazovanju učitelja za održivi razvoj kao aktualnoj interdisciplinarnoj temi koja je, posebice u nas relativno malo proučavana i istraživana. Pristup tom pitanju fokusiran je na sljedeće: stilove odgoja i obrazovanja za okoliš u dječjim vrtićima i nižim razredima osnovne škole ; dosadašnju praksu obrazovanja odgajatelja i učitelja za održivi razvoj te njihove potrebe za budućim obrazovanjem u području obrazovanja za održivi razvoj u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Prof.dr.sc. Vinka Uzelac je urednica sva tri sveska (Svezak 1., 2. i 3.) knjige "Cjeloživotno učenje za održivi razvoj".



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Vinka Uzelac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Uzelac, Vinka
Teorijsko-praktični okvir cjeloživotnog učenja za održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 1-26
Uzelac, V. (2008) Teorijsko-praktični okvir cjeloživotnog učenja za održivi razvoj. U: Uzelac, V. & Vujičić, L. (ur.) Cjeloživotno učenje za održivi razvoj. Rijeka, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 1-26.
@inbook{inbook, author = {Uzelac, Vinka}, year = {2008}, pages = {1-26-27-54}, keywords = {okoli\v{s}, odr\v{z}ivi razvoj, odgoj, obrazovanje, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, odgojno-obrazovne ustanove, \v{s}kola, u\v{c}enici, u\v{c}itelji}, isbn = {978-953-98445-4-5}, title = {Teorijsko-prakti\v{c}ni okvir cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja za odr\v{z}ivi razvoj}, keyword = {okoli\v{s}, odr\v{z}ivi razvoj, odgoj, obrazovanje, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, odgojno-obrazovne ustanove, \v{s}kola, u\v{c}enici, u\v{c}itelji}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Uzelac, Vinka}, year = {2008}, pages = {1-26-27-54}, keywords = {environment, sustainble development, education, lifelong learning, educational institutions, school, pupils, teachers}, isbn = {978-953-98445-4-5}, title = {Theoretical-Practical Framework of Lifelong Learning for Sustainable Development}, keyword = {environment, sustainble development, education, lifelong learning, educational institutions, school, pupils, teachers}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font