Pregled bibliografske jedinice broj: 375953
Obrazovanje darovitih učenika
Obrazovanje darovitih učenika // Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2008. str. 50-60
CROSBI ID: 375953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje darovitih učenika
(Education of gifted students)
Autori
Pavlin-Bernardić, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
Urednik/ci
Vlahović-Štetić, Vesna
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2008
Raspon stranica
50-60
ISBN
978-953-6218-32-5
Ključne riječi
daroviti učenici, akceleracija, obogaćenje
(gifted students, acceleration, enrichment)
Sažetak
U poglavlju su opisana dva glavna pristupa kojima se kroz školski sustav nastoji udovoljiti potrebama darovitih učenika: akceleracija i obogaćenje. Opisani su rezultati istraživanja koja su se bavila efektima različitih oblika akceleracije i obogaćenja na kognitivni, socijalni i emocionalni razvoj darovitih učenika, te su dane preporuke koje bi trebalo uzeti u obzir pri osmišljavanju takvih programa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301676-1357 - Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (Vlahović-Štetić, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Nina Pavlin-Bernardić
(autor)