Pregled bibliografske jedinice broj: 375801
Roditelji i škola - partneri u odgoju i obrazovanju: Prikaz empirijskog istraživanja
Roditelji i škola - partneri u odgoju i obrazovanju: Prikaz empirijskog istraživanja // Pedagogy and the knowledge society / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 285-296 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 375801 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Roditelji i škola - partneri u odgoju i obrazovanju: Prikaz empirijskog istraživanja
(Parents and school - partners in education: Review of the empirical research)
Autori
Petani, Rozana ; Zulim, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogy and the knowledge society
/ Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 285-296
ISBN
978-953-7210-13-7
Skup
Pedagogy and the knowledge society, 2nd Scientific research symposium
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 14.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obitelj; škola; partnerstvo roditelja i škole; sudjelovanje roditelja; suradnja
(family; school; parent school relationship; parent participation; collaboration)
Sažetak
Važnost sudjelovanja roditelja u radu škola prepoznata je već odavno, a posljednja 3 desetljeća je u fokusu mnogih istraživanja. Partnerstvo koje uključuje roditelje i školu je suradnički odnos kojemu je cilj osiguranje pozitivnih obrazovnih i socijalnih razvojnih ishoda za djecu i mlade uz istovremenu korist za sve uključene strane. U uvjetima kvalitetne suradnje roditelja i škole moguće je stalno pratiti rad i razvoj učenika, pronalaziti uzroke eventualnih teškoća, ukazati na propuste i poticati normalne tokove razvoja. Suradnja roditelja i škole, također doprinosi aktiviranju i osposobljavanju roditelja za pedagošku djelatnost, omogućuje im uvid u rezultate školskog rada, upoznaje ih s reformama koje se vrše u školi i školskom sustavu kako bi ih oni shvatili i prihvatili te ukazuje na nužnost rješavanja svih odgojnih problema sukladno ciljevima i zadacima suvremenog školstva. Cilj ovog rada je utvrditi stavove roditelja prema radu škole, a pri tome se misli na zadovoljstvo roditelja radom škole, procjenu kvalitete suradnje sa školom i motivaciju roditelja za daljnje educiranje i sudjelovanje u raznim programima koji im se nude. Rezultati ovog istraživanja pomoći će u odlučivanju pedagoga i nastavnika o načinima uključivanja roditelja u aktivnosti i rad škola te time postaviti temelje uspješnom i trajnom partnerstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Rozana Petani
(autor)