Pregled bibliografske jedinice broj: 375609
Utjecaj parametara situacijske efikasnosti na rezultat rukometnih utakmica na muškom dijelu turnira Olimpijskih igara u Ateni 2004
Utjecaj parametara situacijske efikasnosti na rezultat rukometnih utakmica na muškom dijelu turnira Olimpijskih igara u Ateni 2004, 2006., diplomski rad, Kineziološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 375609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj parametara situacijske efikasnosti na rezultat rukometnih utakmica na muškom dijelu turnira Olimpijskih igara u Ateni 2004
(The parameters influence of attacking efficiency on the score of handball matches at Men's Tournament Olympic Games in Atena 2004)
Autori
Kriste, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Kineziološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.05
Godina
2006
Stranica
45
Mentor
Vuleta, Dinko
Ključne riječi
rukometaši; deskriptivna statistika; seniori; utakmica; rezultat; Olimpijske igre; regresijska analiza
(handball players; descriptive statistic; seniors; game; result; Olympic games; regression analysis)
Sažetak
Cilj ovog rada je utvrditi utjecaj parametara situacijske efikasnosti na rezultat rukometnih utakmica na muškom dijelu turnira Olimpijskih igara u Ateni 2004. Uzorak entiteta čini 12 nacionalnih selekcija, u ukupno 60 utakmica (120) protivnika) preliminarnog dijela muškog turnira Olimpijskih igara u Ateni 2004. Za obradu podataka koristi se statistički paket STATISTIKA/W 5.0. Podaci su obrađeni deskriptivnom statistikom i regresijskom analizom. deskriptivna statistika sa svim osnovnim mjerama centralne tendencije te disperzivnim parametrima daje pregled parametara situacijske efikasnosti. Utjecaj situacijskih parametara na dva kriterija pobjedu/poraz te gol razliku analiziran je regresijskom analizom. Dobiveni rezultati ukazuju na statistički značajan utjecaj prediktorskih varijabli, tehničke pogreške i šut iz protunapada uspješno šut iz protunapada neuspješno na različito definiran kriterij.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija