Pregled bibliografske jedinice broj: 375439
Dizajn vodećih robnih marki
Dizajn vodećih robnih marki, 2008., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 375439 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dizajn vodećih robnih marki
(Top brands design's)
Autori
Hodžić, Lamija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
14.07
Godina
2008
Stranica
44
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
robna marka; identitet robne marke; vizualni identitet; logotip
(brand; brand identity; visual identity; logotype)
Sažetak
Dizajn robne marke je disciplinaran proces kreiranja i ostvarenja efektivnog identiteta robne marke. Identitet robne marke obuhvaća vizualni i verbalni dio robne marke. Vizualni dio je vizualni identitet i obuhvaća dizajn logotipa, odabir boja i tipografije. Vizualni identitet je onaj koji skreće pozornost i asocira na robnu marku. Kreiraju ga grafički dizajneri koji pažljivo implementiraju viziju u dizajn i pri tom misle na dublje značenje, različitost (svojstvenost) i postojanost logotipa kao i cijelog dizajna u konačnosti. U ovom diplomskom radu je analiziran dizajn vodećih svjetskih i domaćih robnih marki.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Brozović
(mentor)