Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 375439

Dizajn vodećih robnih marki


Hodžić, Lamija
Dizajn vodećih robnih marki, 2008., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 375439 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dizajn vodećih robnih marki
(Top brands design's)

Autori
Hodžić, Lamija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
14.07

Godina
2008

Stranica
44

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
robna marka; identitet robne marke; vizualni identitet; logotip
(brand; brand identity; visual identity; logotype)

Sažetak
Dizajn robne marke je disciplinaran proces kreiranja i ostvarenja efektivnog identiteta robne marke. Identitet robne marke obuhvaća vizualni i verbalni dio robne marke. Vizualni dio je vizualni identitet i obuhvaća dizajn logotipa, odabir boja i tipografije. Vizualni identitet je onaj koji skreće pozornost i asocira na robnu marku. Kreiraju ga grafički dizajneri koji pažljivo implementiraju viziju u dizajn i pri tom misle na dublje značenje, različitost (svojstvenost) i postojanost logotipa kao i cijelog dizajna u konačnosti. U ovom diplomskom radu je analiziran dizajn vodećih svjetskih i domaćih robnih marki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hodžić, Lamija
Dizajn vodećih robnih marki, 2008., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
Hodžić, L. (2008) 'Dizajn vodećih robnih marki', diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hod\v{z}i\'{c}, Lamija}, year = {2008}, pages = {44}, keywords = {robna marka, identitet robne marke, vizualni identitet, logotip}, title = {Dizajn vode\'{c}ih robnih marki}, keyword = {robna marka, identitet robne marke, vizualni identitet, logotip}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hod\v{z}i\'{c}, Lamija}, year = {2008}, pages = {44}, keywords = {brand, brand identity, visual identity, logotype}, title = {Top brands design's}, keyword = {brand, brand identity, visual identity, logotype}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font