Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 375434

Rebranding hrvatskih banaka


Đurek, Ana
Rebranding hrvatskih banaka, 2008., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 375434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rebranding hrvatskih banaka
(Rebranding the Croatian banks)

Autori
Đurek, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.11

Godina
2008

Stranica
44

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
brand; rebranding; vizualni identitet; repozicioniranje; banka
(brand; rebranding; visual identity; repositioning; bank)

Sažetak
Pozicioniranje proizvoda ili tvrtke na tržištu postiže se vizualnim identitetom. Prilagođavanje tržišnim promjenama, tehnološkim novitetima i ostalim faktorima koji na njega utječu, ne samo vizualni identitet (već i kompletno ponašanje kompanije prema potrošačima, izgled poslovnica, povećanje usluga i promjena svih ostalih segmenata) zahtjeva povremeni redizajn. njime se želi poboljšati postojeće stanje tvrtke na tržištu, uz zadržavanje osnovnih karakteristika koje utječu na prepoznatljivost i kredibilitet tvrtke među korisnicima. Posljednjih godina došlo je do rebrandinga većine hrvatskih banaka koje su prešle u vlasništvo stranih kompanija. Pri tome je došlo kod nekih redizajna do manjeg ili većeg gubitka prepoznatljivih vizualnih obilježja koja su bila prisutna u prijašnjim oblicima. Ovim radom se želi istražiti u kojoj mjeri su redizajnirani vizualni identiteti ostali prepoznatljivi po izvornim karakteristikama. Cilj istraživanja bio je utvrditi koliko je bitno da se hrvatske tvrtke koje prelaze u vlasništvo strane korporacije potrude zadržati što je više moguće prepoznatljivih karakteristika, kao što je boja i ime tvrtke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đurek, Ana
Rebranding hrvatskih banaka, 2008., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
Đurek, A. (2008) 'Rebranding hrvatskih banaka', diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJurek, Ana}, year = {2008}, pages = {44}, keywords = {brand, rebranding, vizualni identitet, repozicioniranje, banka}, title = {Rebranding hrvatskih banaka}, keyword = {brand, rebranding, vizualni identitet, repozicioniranje, banka}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJurek, Ana}, year = {2008}, pages = {44}, keywords = {brand, rebranding, visual identity, repositioning, bank}, title = {Rebranding the Croatian banks}, keyword = {brand, rebranding, visual identity, repositioning, bank}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font