Pregled bibliografske jedinice broj: 375352
Stilistička analiza reklama u Našoj slozi
Stilistička analiza reklama u Našoj slozi // Riječ : časopis za slavensku filologiju, 2 (2009), 59-71 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 375352 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stilistička analiza reklama u Našoj slozi
Autori
Ljubešić, Marko
Izvornik
Riječ : časopis za slavensku filologiju (1330-917X) 2
(2009);
59-71
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
oglas; promidžba; Naša sloga
Sažetak
Pojava hrvatskoga lista Naša sloga 1870. godine u Trstu, označava prvi dodir žitelja Istre s novinarstvom. List koji je imao široki tematski spektar, od politike do poljoprivrede, sa sobom je donio i sastavni dio suvremenih časopisa - reklame. Ovaj rad nastoji prikazati koje sve vrste reklamnih oglasa pronalazimo u Našoj slozi te koje su sve jezične funkcije sadržane u njima. Budući da se reklama u posljednjih stotinjak godina uvelike promijenila po svom načinu djelovanja na potencijalne kupce, zanimljivo je vidjeti kakvi su bili njezini početci na našim prostorima kroz primjere reklama iz Naše sloge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija