Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 375229

Oblikovanje upravljanja odnosa s kupcima u trgovačkim društvima za zaštitu na radu


Mance, Ivan; Mance, Erna
Oblikovanje upravljanja odnosa s kupcima u trgovačkim društvima za zaštitu na radu // Sigurnost, 51 (2009), 2; 93-103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 375229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oblikovanje upravljanja odnosa s kupcima u trgovačkim društvima za zaštitu na radu
(Design of customer relationship management in occupational safety companies)

Autori
Mance, Ivan ; Mance, Erna

Izvornik
Sigurnost (0350-6886) 51 (2009), 2; 93-103

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
upravljanje odnosa s kupcima; menadžment; oblikovanje; sigurnost; trgovačka društva za zaštitu na radu
(CRM; management; modeling; safety; safety at work companies)

Sažetak
Provedenim istraživanjem, a na temelju postavljenih hipoteza, željelo se proanalizirati poznavanje i rasprostranjenost koncepta upravljanja odnosa s klijentima u trgovačkim društvima za zaštitu na radu. Kako ista daju određeni oblik usluge na tržištu svakako bi morala raditi na podizanju kvalitete te usluge, ne samo radi povećanja vlastite profitabilnosti, već i radi same usluge koja u predmetnom slučaju čini visoko stručne poslove u području radne sigurnosti. U radu će se nakon provedenog istraživanja dati jednoznačni model oblikovanja CRM strategije za trgovačka društva za zaštitu na radu, a koji može sadržavati temelj u poslovanju svih trgovačkih društava za zaštitu na radu u RH. Zaključno će se dati prijedlozi za nastavak istraživanja, kao i dodatne smjernice za uspješno definiranje CRM strategije u trgovačkim društvima za zaštitu na radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Temeljne tehničke znanosti, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin,
Visoka škola za sigurnost na radu s pravom javnosti

Profili:

Avatar Url Ivan Mance (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Mance, Ivan; Mance, Erna
Oblikovanje upravljanja odnosa s kupcima u trgovačkim društvima za zaštitu na radu // Sigurnost, 51 (2009), 2; 93-103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Mance, I. & Mance, E. (2009) Oblikovanje upravljanja odnosa s kupcima u trgovačkim društvima za zaštitu na radu. Sigurnost, 51 (2), 93-103.
@article{article, author = {Mance, Ivan and Mance, Erna}, year = {2009}, pages = {93-103}, keywords = {upravljanje odnosa s kupcima, menad\v{z}ment, oblikovanje, sigurnost, trgova\v{c}ka dru\v{s}tva za za\v{s}titu na radu}, journal = {Sigurnost}, volume = {51}, number = {2}, issn = {0350-6886}, title = {Oblikovanje upravljanja odnosa s kupcima u trgova\v{c}kim dru\v{s}tvima za za\v{s}titu na radu}, keyword = {upravljanje odnosa s kupcima, menad\v{z}ment, oblikovanje, sigurnost, trgova\v{c}ka dru\v{s}tva za za\v{s}titu na radu} }
@article{article, author = {Mance, Ivan and Mance, Erna}, year = {2009}, pages = {93-103}, keywords = {CRM, management, modeling, safety, safety at work companies}, journal = {Sigurnost}, volume = {51}, number = {2}, issn = {0350-6886}, title = {Design of customer relationship management in occupational safety companies}, keyword = {CRM, management, modeling, safety, safety at work companies} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Health and Safety Science Abstracts
  • Water Resources Abstracts
  • Environmental Sciences and Pollution Management
  • Risk Abstract
  • Scopus
  • Science Direct





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font