Pregled bibliografske jedinice broj: 374910
Akcijska istraživanja u procesu osposobljavanja budućih učitelja
Akcijska istraživanja u procesu osposobljavanja budućih učitelja // Collected Papers of 2nd Scientific Research Symposium: Pedagogy and the Knowledge Society (volume 2) / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 151-157 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 374910 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Akcijska istraživanja u procesu osposobljavanja budućih učitelja
(Action research in the process of prospective teachers´ training)
Autori
Jukić, Tonća
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Collected Papers of 2nd Scientific Research Symposium: Pedagogy and the Knowledge Society (volume 2)
/ Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 151-157
ISBN
978-953-7210-12-0
Skup
€CNSI-2008 2nd International Conference on Advanced and Systematic Research ; 2nd Scientific research symposium: Pedagogy and the Knowledge Society:Pedagogija i društvo znanja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 14.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
akcijska istraživanja; postavljanje i rješavanje problema; učitelji - akcijski istraživači; refleksivni praktičari; visoko školstvo
(action research; posing and solving problems; teachers – action researchers; reflexive practitians; higher-education system)
Sažetak
Potrebe suvremenog društva postavljaju pred učitelje nove zahtjeve koji se odnose i na promjenu uloga učitelja pri čemu od prenositelja znanja sve više postaju dijagnostičari i organizatori procesa učenja. Jedan od mogućih načina uspješnog zadovoljenja navedenih potreba jest osposobljavanje učitelja za ulogu akcijskog istraživača i refleksivnog praktičara, stručnjaka koji će istraživačkim tehnikama ispitivati svoju praksu i promišljati o njoj u svrhu njezina poboljšanja. U radu se prikazuju i kritički razmatraju etape, prednosti i nedostaci akcijskog istraživanja kao procesa postavljanja i rješavanja problema. Nadalje, daju se smjernice za provedbu akcijskih istraživanja u visokoškolskim ustanovama u procesu osposobljavanja budućih učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu