Pregled bibliografske jedinice broj: 374907
Profesionalno usavršavanje učitelja u cilju poticanja cjelokupnog razvoja djece suvremenog doba
Profesionalno usavršavanje učitelja u cilju poticanja cjelokupnog razvoja djece suvremenog doba // Međunarodni znanstveno-stručni skup Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja : knjiga sažetaka / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2008. (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 374907 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesionalno usavršavanje učitelja u cilju poticanja cjelokupnog razvoja djece suvremenog doba
(Professional training of teachers as an important role in encouraging development of a modern age children)
Autori
Zloković, Jasminka ; Tot, Daria ; Kušić, Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Međunarodni znanstveno-stručni skup Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja : knjiga sažetaka
/ Bacalja, Robert - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2008
ISBN
9789537237370
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgajatelja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.05.2008. - 31.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
poticanje razvoja djece; učitelji; profesionalno osposobljavanje; odgojne kompetencije
(stimulate growth of children; teachers; professional development; competence;)
Sažetak
Promjene nastale u svim čovjeku važnim djelatnostima i sferama društvenog života neminovno iziskuju prihvaćanje profesionalnog osposobljavanja kao nužne dimenzije našeg života, a ne kao alternative malobrojnih entuzijasta. I « ; škola» ; se mora prilagoditi diskontinuitetu suvremenog doba koji « ; tradicionalnu prosvjetnu koncepciju» ; čini često « ; nestabilnom» ; . Velika je razlika u znanju i sposobnostima učenika, a poučavanje nije puka « ; rutina» ; . Uz roditelje, učitelji su ključne osobe u poticanju cjelokupnog razvoja djece i njihovoj pripremi za kompleksnu ulogu « ; građanina svijeta» ; . Oni su i temeljni nositelji promjena u obrazovanju. Mnogobrojne obrazovne reforme u svijetu nisu uspjele zanemarujući učiteljevu respektabilnu ulogu u životu djece i društvenog razvoja općenito. Autori u radu razmatraju neke od aktualnih pedagoških problema koji mogu ostaviti dojam da se proces cjeloživotnog obrazovanja i profesionalnog razvoja učitelja nalazi između « ; svijeta realnosti» ; i « ; daleke» ; budućnosti. Prezentirani su i neki od rezultata empirijskog istraživanja koje je provedeno 2006. godine, na velikom uzorku učitelja (osnovni skup 12.825 učitelja), osnovnih i srednjih škola Grada Zagreba i devet županija Republike Hrvatske. Dobiveni rezultati mogu pridonijeti podizanju razine učinkovitosti profesionalnog osposobljavanja učitelja i nužnih odgojnih kompetencija kao neke od temeljnih pretpostavki za primjerenim poticanjem razvoja suvremene generacije djece i mladih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka