Pregled bibliografske jedinice broj: 374885
Mentoriranje iz perspektive korisnika - iskustva programa Velika sestra veliki brat
Mentoriranje iz perspektive korisnika - iskustva programa Velika sestra veliki brat // Zbornik prispevkov s 4. slovenskog kongresa socijalne pedagogije s međunarodnim sudjelovanjem "Socialnopedagoška stroka-prepoznavnost-izzivi sodobnosti” / Grobelšek, Andreja (ur.).
Ljubljana: Združenje za socialno pedagogiko, 2008. str. 64-65 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 374885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mentoriranje iz perspektive korisnika - iskustva programa Velika sestra veliki brat
(Mentoring form th eperspective of beneficiers- experience of Big sisters big brothers program in Croatia)
Autori
Jeđud, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik prispevkov s 4. slovenskog kongresa socijalne pedagogije s međunarodnim sudjelovanjem "Socialnopedagoška stroka-prepoznavnost-izzivi sodobnosti”
/ Grobelšek, Andreja - Ljubljana : Združenje za socialno pedagogiko, 2008, 64-65
ISBN
978-961-90563-5-6
Skup
"Socialnopedagoška stroka-prepoznavnost-izzivi sodobnosti”
Mjesto i datum
Rogla, Slovenija, 16.10.2008. - 18.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mentoriranje; korisnička perspektiva; mentorski program VSVB
(mentoring; beneficieres perspective; mentoring program Big sisters big brothers Croatia)
Sažetak
Mentorski program Velika sestra veliki brat djeluje u Hrvatskoj već 10 godina. Riječ je o hrvatskoj varijanti američkog programa Big brothers big sisters čiji je nositelj Udruga za inicijative u socijalnoj politici. Program VSVB u svom radu slijedi standarde i procedure originalnog američkog programa te je dio internacionalne mreže BBBSI. Radi se programu namijenjenom djeci i mladima u dobi od 6 do 16 godina, čiji je osnovni cilj izgradnja i održavanje trajnijeg odnosa između mentora volontera i djeteta/ mlade osobe u psihosocijalnom riziku. Provedene korisničke evaluacije pokazuju kako djeca/ mladi smatraju da su dobili najboljeg, za njih odgovarajućeg mentora, te da su u velikoj mjeri zadovoljni svojim odnosom s njim/ njom. Oni koji su željeli nešto promijeniti u odnosu sa svojom mentoricom/ mentorom, u pravilu su željeli s njima provoditi više vremena (Žižak, 2001). Povodom desete godišnjice programa provodi se nova, specifična, korisnička evaluacija koja obuhvaća mlade koji su prije 5 ili više godina bili uključeni u program. Riječ je o sada već punoljetnim osobama, koje su pristale sudjelovati u evaluaciji. S mladima se provode intervjui koji se zatim kvalitativno obrađuju. Kroz intervju s mladima se razgovara o njihovom viđenju odnosa s mentorom te njihovom doživljaju uključenosti u mentorski program. Rezultati ove evaluacije koristit će se kao smjernice za unapređivanje rada na programu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2488 - Usklađivanje intervencija s potrebama djece i mladih u riziku: izrada modela (Žižak, Antonija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivana Borić
(autor)