Pregled bibliografske jedinice broj: 374697
Model odnosa s javnosti na primjeru Coca-Cole Beverages Hrvatska
Model odnosa s javnosti na primjeru Coca-Cole Beverages Hrvatska, 2007., doktorska disertacija, Sveučilište u Zadru, Zadar
CROSBI ID: 374697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model odnosa s javnosti na primjeru Coca-Cole Beverages Hrvatska
(Model of Public Relations on the Example of Coca- Cola Beverages Croatia)
Autori
Tafra-Vlahović, Majda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Sveučilište u Zadru
Mjesto
Zadar
Datum
26.01
Godina
2007
Stranica
326
Mentor
Plenković, Mario
Ključne riječi
odnosi s javnostima ; komunikologija ; korporativno komuniciranje
(public relations ; communication science ; corporative communication)
Sažetak
Doktorski rad je istraživanje u području odnosa s javnosti. Empirijska priroda istraživanja naglašenja je činjenicom da autorica istražuje i promišlja svoju radnu okolinu: tvrtku Coca-Cola Beverages Hrvatska koja je dio multinacionalne globalne kompanije.Rad preporučuje pravce budućih istraživanja u smjeru generalizacije modela odnosa s javnosti društveno odgovorne tvrtke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb,
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Sveučilište u Zadru