Pregled bibliografske jedinice broj: 374692
Metodološko metodički model obrazovanja na daljinu
Metodološko metodički model obrazovanja na daljinu, 2007., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zadar
CROSBI ID: 374692 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodološko metodički model obrazovanja na daljinu
(Methodological-methodical model of distance learning)
Autori
Roguljić, Mila
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zadar
Datum
27.07
Godina
2007
Stranica
428
Mentor
Plenković, Mario
Ključne riječi
obrazovanje na daljinu; komunikologija; metodologija
(distance learning; communication science; methodology)
Sažetak
Empirijskim postupkom kroz rezultate dvaju eksperimenata, omogućilo nam je izvođenje zaključaka koji su potvrdili kako učenje zasnovano na e-learningu u sustavu obrazovanja na daljinu ima značajnu učinkovitost. Također, dobiveni rezultati ukazuju i na moguće pravce daljnjih istraživanja u području informacijske znanosti, posebno u području inteligentnih tutorskih sustava, kao i u području komunikologije i edukologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb