Pregled bibliografske jedinice broj: 374063
Socijalni marketing
Socijalni marketing // Poticaji razvoju kombinirane socijalne politike u Zagrebu - drugi dio
Zagreb, Hrvatska, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 374063 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalni marketing
(Social marketing)
Autori
Pavičić, Jurica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Poticaji razvoju kombinirane socijalne politike u Zagrebu - drugi dio
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Marketing; neprofitne organizacije; strategije; korisnici; proizvod
(Marketing; non-profit organizations; strategies; users; product)
Sažetak
Na početku rada daje se konceptualni okvir marketinga u neprofitnim organizacijama. Rad se nadalje bavi definiranjem ciljanih skupina i segmentacijom korisnika proizvoda i usluga takvih organizacija. Nadalje se definiraju temeljne strategije i načela marketinga te se raspravljaju karakteristike, distribucija i promocija proizvoda organizacija. Na kraju su raspravljene karakteristike strukture marketinškog plana koje bi neprofitne organizacije trebale razvijati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
066-0661686-1121 - Civilno društvo i kombinirana socijalna politika u Hrvatskoj (Bežovan, Gojko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb
Profili:
Jurica Pavičić
(autor)