Pregled bibliografske jedinice broj: 373465
EVALUACIJA POSLIJEDIPLOMSKOG SPECIJALISTIČKOG STUDIJA IZ SUPERVIZIJE PSIHOSOCIJALNOG RADA
EVALUACIJA POSLIJEDIPLOMSKOG SPECIJALISTIČKOG STUDIJA IZ SUPERVIZIJE PSIHOSOCIJALNOG RADA // Socijalni rad u promicanju ljudskih prava / HUSR (ur.).
Zagreb: HUSR, 2008. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 373465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
EVALUACIJA POSLIJEDIPLOMSKOG SPECIJALISTIČKOG STUDIJA IZ SUPERVIZIJE PSIHOSOCIJALNOG RADA
(Evaluation of postgraduate spec. study in supervision in psychosocial work)
Autori
Ajduković, M. Urbanc, K., Rusac, S.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Socijalni rad u promicanju ljudskih prava
/ HUSR - Zagreb : HUSR, 2008
Skup
Socijalni rad u promicanju ljudskih prava
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 06.10.2008. - 08.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
specijalistički studij; supervizija; psihosocijalni rad
(specialisation; supervision; psychosocial work)
Sažetak
Prva generacija poslijediplomskog specijalističkog studija iz supervizije psihosocijalnog rada je završila program u lipnju 2008. Studij je upisalo 38 polaznika - socijalni radnici (37%), psiholozi (29%), socijalni pedagozi (19%) i ostale struke (15%). Podjednaki broj polaznika je bio iz CZSS (36%) i ustanova socijalne skrbi (36%). Program studija je osmišljen u skladu s formalnim standardima ANSE (www.supervison-eu.org/anse ). Ključni aspekt nastave je razvoj vještina supervizijskog rada koji se odbija kroz (1) superviziju psihosocijalnog rada polaznika studija, (2) vođenje grupne supervizije od strane polaznika i (3) superviziju supervizijskog rada polaznika (meta- supervizije). U okviru studija 2007. i 2008. odvijalo se 38 supervizijskih grupa s djelatnicima sustav socijalne skrbi diljem Hrvatske. Tako je studij dodatno pridonosio unapređenju socijalnog rada u praksi. Završna evaluacije program pokazuje da su polaznici kao najznačajniji aspekt obrazovanja naveli meta-superviziju svog rada (M=4.8) i vođenje supervizijske grupe (M=4, 60). Slijedi sudjelovanje u nastavi (M=4, 60), pisane eseja o dinamici supervizijski grupa (M=4, 32) i čitanje nove literature (M=4, 32). Polaznici iskazuju da se najvažnija znanja, vještine i vrednote koje su usvojili odnose na neposredni supervizijski rad, specifična područja supervizije (timska supervizije i coaching) i unapređivanje komunikacijskih vještina. Kao rezultata sudjelovanja u izobrazbi navode bolja organizacija posla, stjecanje boljeg uvida u odnose među kolegama i bolje prepoznavanje potreba kolega, bolje praćenje napretka i promjena kod korisnika, češće korištenje evaluacija rada, unapređenje suradnje unutar svog tima, asertivno zastupanje osobnog profesionalnog mišljenja. Program izobrazbe iz supervizije i dostupnost supervizije će biti dodatno diskutirana pod vidom prva socijalnih radnika na osobni rast i razvoj i osnaživanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb