Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 373464

Izazovi uključivanja korisnika u obrazovanje i istraživanje na području socijalnog rada


Urbanc, K.
Izazovi uključivanja korisnika u obrazovanje i istraživanje na području socijalnog rada // Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraživanja u socijalnom radu / Urbanc, K. (ur.).
Zagreb: Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet u Zagreb, 2008. str. 5-5 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 373464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi uključivanja korisnika u obrazovanje i istraživanje na području socijalnog rada
(Challenges of including users in education and research of social work)

Autori
Urbanc, K.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraživanja u socijalnom radu / Urbanc, K. - Zagreb : Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet u Zagreb, 2008, 5-5

Skup
Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraivanja u socijalnom radu

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.09.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
korisnici; uključenost; obvrazovanje i istraživanje; socijalni rad
(users; inclusion; education and research; social work)

Sažetak
Biti uključen znači imati ravnopravnu poziciju pregovaranja, dogovaranja i interveniranja te ravnopravnu mogućnost sagledavanja iz vlastite perspektive. Uključivanje korisnika u istraživački projekt ili proces obrazovanja socijalnih radnika samo zato jer je to jedan od suvremenih zahtjeva dobre prakse, bez korijenitih promjena u načinu razmišljanja i odlučivanja predstavlja tokenizam, a ne inkluziju. Za inkluziju je potrebna priprema čitavog sustava, kako bi se « ; pripremio» ; teren za nove sudionike – u ovom slučaju, za korisnike. U praksi socijalnog rada, ako su korisnici već i uključeni, ovaj se proces pripreme često odvija nesvjesno, što ne znači nužno i u pravom smjeru, pogotovo kada je riječ o uključivanju korisnika koji pripadaju ranjivim i marginaliziranim skupinama. Stoga je važno da budući socijalni radnici u završnoj fazi svojeg obrazovanja dobiju mogućnost razviti dodatnu osjetljivost za participativni i osnažujući pristup korisnicima i njihovim idejama u smjeru razvijanja prakse koja će u većoj mjeri odražavati potrebe i inicijative korisnika, drugim riječima, prakse koja će biti po mjeri korisnika. S druge strane, uključivanje korisnika iz različitih korisničkih udruga kao aktivnih sudionika nastave na ovom kolegiju predstavlja dugoročno ulaganje u razvoj tzv. « ; terenskih nastavnih baza» ; čiji sudionici imaju uvida u sadržaj i proces obrazovanja socijalnih radnika te na temelju informiranog pristanka sudjeluju u planiranju nastave i to neposredno – intervenirajući u sam sadržaj i način izvođenja kolegija te posredno - dajući povratne informacije o učinkovitosti cjelokupnog procesa obrazovanja obzirom na kompetencije socijalnih radnika, kao završni ishod tog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Urbanc (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Urbanc, K.
Izazovi uključivanja korisnika u obrazovanje i istraživanje na području socijalnog rada // Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraživanja u socijalnom radu / Urbanc, K. (ur.).
Zagreb: Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet u Zagreb, 2008. str. 5-5 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Urbanc, K. (2008) Izazovi uključivanja korisnika u obrazovanje i istraživanje na području socijalnog rada. U: Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraživanja u socijalnom radu.
@article{article, author = {Urbanc, K.}, editor = {Urbanc, K.}, year = {2008}, pages = {5-5}, keywords = {korisnici, uklju\v{c}enost, obvrazovanje i istra\v{z}ivanje, socijalni rad}, title = {Izazovi uklju\v{c}ivanja korisnika u obrazovanje i istra\v{z}ivanje na podru\v{c}ju socijalnog rada}, keyword = {korisnici, uklju\v{c}enost, obvrazovanje i istra\v{z}ivanje, socijalni rad}, publisher = {Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet u Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Urbanc, K.}, editor = {Urbanc, K.}, year = {2008}, pages = {5-5}, keywords = {users, inclusion, education and research, social work}, title = {challenges of including users in education and research of social work}, keyword = {users, inclusion, education and research, social work}, publisher = {Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet u Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font