Pregled bibliografske jedinice broj: 373463
Uloga supervizije u edukaciji profesionalnih pomagača
Uloga supervizije u edukaciji profesionalnih pomagača // Kvaliteta supervizije i supervizija za kvalitetu psihosocijalnog rada i obrazovanja / Ajduković, m. (ur.).
Zagreb: Pravni fakultet zagreb, Studijski centar socijalnog rada i Društvo za psihološku pomoć, 2008. str. 21-21 (ostalo, domaća recenzija, sažetak)
CROSBI ID: 373463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga supervizije u edukaciji profesionalnih pomagača
(The role of supervision in the education of professional helpers)
Autori
Urbanc, K.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Kvaliteta supervizije i supervizija za kvalitetu psihosocijalnog rada i obrazovanja
/ Ajduković, m. - Zagreb : Pravni fakultet zagreb, Studijski centar socijalnog rada i Društvo za psihološku pomoć, 2008, 21-21
ISBN
978-953-97320-8-8
Skup
Kvaliteta supervizije i supervizija za kvalitetu psihosocijalnog rada i obrazovanja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 23.10.2008. - 25.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
supervizija; edukacija; profesionalni pomagači
(supervision; education; professional helpers)
Sažetak
Uloga supervizije u edukaciji profesionalnih pomagača Cilj radionice je omogućiti sudionicima razmjenu iskustava obzirom na osobna, profesionalna i institucionalna očekivanja od prakse psihosocijalnog rada u kontekstu različitih modela prakse u okviru kojih obavljaju svoje profesionalne uloge. U radionici će biti demonstrirana interaktivna vježba, temeljena na upotrebi kreativnih metoda i pristupa aktivnog učenja i kritičkog mišljenja. U edukaciji profesionalnih pomagača ova se aktivnost koristi u svrhu stjecanja uvida u sličnosti i razlike između osobnih, korisnikovih, institucijskih i javnih vrijednosti u radu na slučaju te u svrhu osvještavanja resursa koji su edukantima od pomoći u održavanju ravnoteže između ovih vrijednosti. Ove vještine važan su dio profesionalne kompetentnosti stručnjaka na području psihosocijalnog rada. Sama vježba može se koristiti u grupnom supervizijskom radu, a pogodna je i za samosuperviziju. Maksimalni broj sudionika je 30.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti