Pregled bibliografske jedinice broj: 373421
Obrazovanje studenata socijalnog rada iz perspektive korisnika
Obrazovanje studenata socijalnog rada iz perspektive korisnika // Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraživanja u socijalnom radu
Zagreb, 2008. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 373421 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje studenata socijalnog rada iz perspektive korisnika
(Social work education from service users’ perspective)
Autori
Kletečki Radović, Marijana ; Delale, Eva Anđela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraživanja u socijalnom radu
/ - Zagreb, 2008
Skup
Korisnici kao iskustveni eksperti na području obrazovanja i istraživanja u socijalnom radu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.09.2008
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obrazovanje socijalnih radnika; korisnička perspektiva; evaluacija
(Social work education; users’ involvement; evaluation)
Sažetak
Obrazovanje socijalnih radnika prepoznaje se po velikom udjelu iskustvenog i praktičnog rada tijekom obrazovanja, a sve veći izazov postaje istraživanje i artikuliranje uloge korisnika u obrazovanju studenata te stvaranje preduvjeta za partnerstvo korisnika studentske prakse i fakulteta. U radu su predstavljeni rezultati kvalitativne evaluacije terenske prakse studenata druge godine socijalnog rada provedene sa 56 korisnika. Korisnici su članovi udruga i/ili ustanova osoba s invaliditetom. Svrha evaluacije bila je uključiti korisnike u vrednovanje programa i ispitati kako doživljavaju program studentske prakse. Ciljevi istraživanja bili su steći uvid u motivaciju korisnika za sudjelovanje u programu studentske prakse, u njihove prijedloge za poboljšanje programa i što kvalitetniju uključenost u program te dobivene podatke i korisnike dugoročno uključiti u izradu i promjene curriculuma studija socijalnog rada. Iz perspektive korisnika program terenske prakse zadovoljava širok raspon njihovih potreba. Korisnici kao poticaj za uključivanje i sudjelovanje u programu navode osjećaj sigurnosti i pažnje, druženje i odnos sa studentom koji im omogućuje širenje socijalne mreže i kvalitetnu komunikaciju te ističu važnost primanja i pružanja pomoći studentima kroz sudjelovanje u njihovom procesu učenja. Važna im je mogućnosti izbora i zajedničkog odlučivanja u tom procesu, a sudjelovanjem u izobrazbi studenata dodatno razvijaju svoje potencijale i proširuju mogućnosti za osobnim ispunjenjem i samoaktualizacijom. Uključivanje korisnika u obrazovanje studenata postaje uzajamni izvor osnaživanja, povećava moć i kontrolu nad osobnim izborima i iskustvom invaliditeta korisnika te povećava resurse, kako korisnika tako i studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb