Pregled bibliografske jedinice broj: 372757
Utjecaj medija koji prenosi reklamnu poruku na njezin jezik
Utjecaj medija koji prenosi reklamnu poruku na njezin jezik // Lingvistika javne komunikacije: SOCIOKULTURNI, PRAGMATIČKI I STILISTIČKI ASPEKTI / Brdar, M. ; Omazić, M. ; Belaj, B. ; Kuna, B. (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 291-299
CROSBI ID: 372757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj medija koji prenosi reklamnu poruku na njezin jezik
(The Influence of the Medium Carrying the Message on Its Language)
Autori
Filipan-Žignić, Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Lingvistika javne komunikacije: SOCIOKULTURNI, PRAGMATIČKI I STILISTIČKI ASPEKTI
Urednik/ci
Brdar, M. ; Omazić, M. ; Belaj, B. ; Kuna, B.
Izdavač
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Zagreb : Osijek
Godina
2009
Raspon stranica
291-299
ISBN
978-953-314-002-5
Ključne riječi
internet, internetska reklamna poruka, jezik interneta, jezik reklamnih poruka
(Internet, banner, language of the Internet, language of advertising messages)
Sažetak
U radu se istražuje jezik internetskih reklama. Polazi se od pretpostavke da medij koji prenosi reklamnu poruku utječe i na jezik reklamne poruke. Pretpostavlja se tako da značajke jezika interneta ujedno postaju i značajkama jezika internetskih reklamnih poruka na internetu. Prikupljen je stoga korpus od 500 internetskih reklama s različitih hrvatskih portala i područja kako bi se dokazala polazna pretpostavka. Rezultati analize pokazali su da elementi jezika interneta (hipertekstovi, skraćenice, emotikoni) jesu ušli i u jezik internetskih reklama, ali i da su zadržane mnoge jezične značajke tradicionalnih reklama (posuđenice, neologizmi, frazeologizmi, retoričke figure). Međutim ti su elementi također doživjeli određene promjene prouzrokovane samim medijem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija