Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 372757

Utjecaj medija koji prenosi reklamnu poruku na njezin jezik


Filipan-Žignić, Blaženka
Utjecaj medija koji prenosi reklamnu poruku na njezin jezik // Lingvistika javne komunikacije: SOCIOKULTURNI, PRAGMATIČKI I STILISTIČKI ASPEKTI / Brdar, M. ; Omazić, M. ; Belaj, B. ; Kuna, B. (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 291-299


CROSBI ID: 372757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj medija koji prenosi reklamnu poruku na njezin jezik
(The Influence of the Medium Carrying the Message on Its Language)

Autori
Filipan-Žignić, Blaženka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Lingvistika javne komunikacije: SOCIOKULTURNI, PRAGMATIČKI I STILISTIČKI ASPEKTI

Urednik/ci
Brdar, M. ; Omazić, M. ; Belaj, B. ; Kuna, B.

Izdavač
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Zagreb : Osijek

Godina
2009

Raspon stranica
291-299

ISBN
978-953-314-002-5

Ključne riječi
internet, internetska reklamna poruka, jezik interneta, jezik reklamnih poruka
(Internet, banner, language of the Internet, language of advertising messages)

Sažetak
U radu se istražuje jezik internetskih reklama. Polazi se od pretpostavke da medij koji prenosi reklamnu poruku utječe i na jezik reklamne poruke. Pretpostavlja se tako da značajke jezika interneta ujedno postaju i značajkama jezika internetskih reklamnih poruka na internetu. Prikupljen je stoga korpus od 500 internetskih reklama s različitih hrvatskih portala i područja kako bi se dokazala polazna pretpostavka. Rezultati analize pokazali su da elementi jezika interneta (hipertekstovi, skraćenice, emotikoni) jesu ušli i u jezik internetskih reklama, ali i da su zadržane mnoge jezične značajke tradicionalnih reklama (posuđenice, neologizmi, frazeologizmi, retoričke figure). Međutim ti su elementi također doživjeli određene promjene prouzrokovane samim medijem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaženka Filipan-Žignić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Filipan-Žignić, Blaženka
Utjecaj medija koji prenosi reklamnu poruku na njezin jezik // Lingvistika javne komunikacije: SOCIOKULTURNI, PRAGMATIČKI I STILISTIČKI ASPEKTI / Brdar, M. ; Omazić, M. ; Belaj, B. ; Kuna, B. (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 291-299
Filipan-Žignić, B. (2009) Utjecaj medija koji prenosi reklamnu poruku na njezin jezik. U: Brdar, M., Omazić, M., Belaj, B. & Kuna, B. (ur.) Lingvistika javne komunikacije: SOCIOKULTURNI, PRAGMATIČKI I STILISTIČKI ASPEKTI. Zagreb : Osijek, Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 291-299.
@inbook{inbook, author = {Filipan-\v{Z}igni\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2009}, pages = {291-299}, keywords = {internet, internetska reklamna poruka, jezik interneta, jezik reklamnih poruka}, isbn = {978-953-314-002-5}, title = {Utjecaj medija koji prenosi reklamnu poruku na njezin jezik}, keyword = {internet, internetska reklamna poruka, jezik interneta, jezik reklamnih poruka}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Zagreb : Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Filipan-\v{Z}igni\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2009}, pages = {291-299}, keywords = {Internet, banner, language of the Internet, language of advertising messages}, isbn = {978-953-314-002-5}, title = {The Influence of the Medium Carrying the Message on Its Language}, keyword = {Internet, banner, language of the Internet, language of advertising messages}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Zagreb : Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font