Pregled bibliografske jedinice broj: 372468
Osposobljavanje budućih učitelja razredne nastave za rad s roditeljima
Osposobljavanje budućih učitelja razredne nastave za rad s roditeljima // Pedagogija i društvo znanja / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Producent, 2008. str. 211-219 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 372468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osposobljavanje budućih učitelja razredne nastave za rad s roditeljima
(Training prospective general teachers for working with parents)
Autori
Ljubetić, Maja ; Maleš, Dubravka ; Kušević, Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija i društvo znanja
/ Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan - Zagreb : Producent, 2008, 211-219
ISBN
978-953-7210-12-0
Skup
Pedagogija i društvo znanja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 14.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje učitelja za rad s roditeljima; kolegij obiteljske pedagogije; kolegij suradnje (partnerstva) obitelji i osnovne škole; nastavni plan i program učiteljskog studija
(training teachers for working with parents; the course of family pedagogy; the course of cooperation (partnership) between family and primary school; curriculum of the teacher-training college)
Sažetak
Kvalitetno osposobljavanje budućih učitelja podrazumijeva stjecanje potrebnih kompetencija u različitim područjima djelovanja u pedagoškoj praksi. Jedno od tih područja jest izuzetno važno i zahtjevno područje suradnje i partnerskih odnosa s roditeljima. Stoga se u empirijskom dijelu istraživanja analiziraju nastavni planovi i programi učiteljskih studija u Republici Hrvatskoj kako bi se utvrdilo postoje li kolegiji obiteljske pedagogije i suradnje s roditeljima te se postojeći kolegiji uspoređuju s obzirom na organizacijske i sadržajne elemente. Na temelju izvršene analize autorice zaključuju da je situacija na učiteljskim studijima u pogledu obrazovanja za rad s roditeljima bolja nego prethodnih godina, no još uvijek se stječe dojam da je osposobljavanje učitelja za rad s roditeljima na marginama učiteljskog studija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet u Splitu