Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 372403

Europske ključne kompetencije i hrvatska politika jezičnoga obrazovanja - funkcionalnost nasuprot normativnosti u procesu usvajanja hrvatskoga jezika


Pavličević-Franić, Dunja
Europske ključne kompetencije i hrvatska politika jezičnoga obrazovanja - funkcionalnost nasuprot normativnosti u procesu usvajanja hrvatskoga jezika, 2008. (ostalo).


CROSBI ID: 372403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Europske ključne kompetencije i hrvatska politika jezičnoga obrazovanja - funkcionalnost nasuprot normativnosti u procesu usvajanja hrvatskoga jezika
(European Key Competences and the Croatian Language Education Policy)

Autori
Pavličević-Franić, Dunja

Izvornik
Predavanje za učitelje hrvatskoga jezika u hrvatskoj nastavi u inozemstvu

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2008

Ključne riječi
Zajednički europski okvir; ključne kompetencije za cjeloživotno učenje; komunikacijska kompetencija
(The Common European Framework; The Key Competences for Lifelong Learning; communicative competence)

Sažetak
Predavanje je održano učiteljima hrvatskoga jezika koji predaju u hrvatskoj nastavi u inozemstvu, u Singenu, SR Njemačka, u sklopu studijskoga boravka na Sveučilištu u Tuebingenu. Europska jezična politika jasno je definirana dvama dokumentima: Zajedničkim europskim okvirom (2001)i Ključnim kompetencijama za cjeloživotno učenje (2005). Pritom je u multikulturalnoj, plurilingvalnoj Europi razvoju komunikacijske kompetencije na materinskome jeziku dano primarno mjesto. U Hrvatskoj jezična politika i jezična stvarnost još nisu u suglasju. Podrška razvoju komunikacijske kompetencije izrijekom je istaknuta, no bit će deklarativno dok ne bude standardizirana cjelokupna jezična izobrazba.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dunja Pavličević-Franić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavličević-Franić, Dunja
Europske ključne kompetencije i hrvatska politika jezičnoga obrazovanja - funkcionalnost nasuprot normativnosti u procesu usvajanja hrvatskoga jezika, 2008. (ostalo).
Pavličević-Franić, D. (2008) Europske ključne kompetencije i hrvatska politika jezičnoga obrazovanja - funkcionalnost nasuprot normativnosti u procesu usvajanja hrvatskoga jezika. Predavanje za učitelje hrvatskoga jezika u hrvatskoj nastavi u inozemstvu. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja}, year = {2008}, keywords = {Zajedni\v{c}ki europski okvir, klju\v{c}ne kompetencije za cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, komunikacijska kompetencija}, title = {Europske klju\v{c}ne kompetencije i hrvatska politika jezi\v{c}noga obrazovanja - funkcionalnost nasuprot normativnosti u procesu usvajanja hrvatskoga jezika}, keyword = {Zajedni\v{c}ki europski okvir, klju\v{c}ne kompetencije za cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, komunikacijska kompetencija} }
@unknown{unknown, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja}, year = {2008}, keywords = {The Common European Framework, The Key Competences for Lifelong Learning, communicative competence}, title = {European Key Competences and the Croatian Language Education Policy}, keyword = {The Common European Framework, The Key Competences for Lifelong Learning, communicative competence} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font