Pregled bibliografske jedinice broj: 372403
Europske ključne kompetencije i hrvatska politika jezičnoga obrazovanja - funkcionalnost nasuprot normativnosti u procesu usvajanja hrvatskoga jezika
Europske ključne kompetencije i hrvatska politika jezičnoga obrazovanja - funkcionalnost nasuprot normativnosti u procesu usvajanja hrvatskoga jezika, 2008. (ostalo).
CROSBI ID: 372403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Europske ključne kompetencije i hrvatska politika jezičnoga obrazovanja - funkcionalnost nasuprot normativnosti u procesu usvajanja hrvatskoga jezika
(European Key Competences and the Croatian Language Education Policy)
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Izvornik
Predavanje za učitelje hrvatskoga jezika u hrvatskoj nastavi u inozemstvu
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2008
Ključne riječi
Zajednički europski okvir; ključne kompetencije za cjeloživotno učenje; komunikacijska kompetencija
(The Common European Framework; The Key Competences for Lifelong Learning; communicative competence)
Sažetak
Predavanje je održano učiteljima hrvatskoga jezika koji predaju u hrvatskoj nastavi u inozemstvu, u Singenu, SR Njemačka, u sklopu studijskoga boravka na Sveučilištu u Tuebingenu. Europska jezična politika jasno je definirana dvama dokumentima: Zajedničkim europskim okvirom (2001)i Ključnim kompetencijama za cjeloživotno učenje (2005). Pritom je u multikulturalnoj, plurilingvalnoj Europi razvoju komunikacijske kompetencije na materinskome jeziku dano primarno mjesto. U Hrvatskoj jezična politika i jezična stvarnost još nisu u suglasju. Podrška razvoju komunikacijske kompetencije izrijekom je istaknuta, no bit će deklarativno dok ne bude standardizirana cjelokupna jezična izobrazba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Dunja Pavličević-Franić
(autor)