Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 372328

Vrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga


Palić, Mirko
Vrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 372328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga
(Performance evaluation of retail distribution channels for financial services)

Autori
Palić, Mirko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
16.05

Godina
2005

Stranica
207

Mentor
Tomašević-Lišanin, Marija

Ključne riječi
kanali distribucije; financijske usluge; marketing; Hrvatska
(channels of distribution; financial services; marketing; Croatia)

Sažetak
Cilj ovog rada predstavljalo je dobivanje boljeg uvida u elemente, metode i načine pomoću kojih financijske institucije na domaćem tržištu vrednuju kanale za distribuciju maloprodajnih financijskih proizvoda/usluga. Budući da kanali distribucije predstavljaju jedan od četiri temeljna elementa marketinškog miksa, te odluke vezane uz njih često obilježavaju visoke investicije i dugoročno vezivanje, ispravno upravljanje ovim elementom može biti izvor održive konkurentske prednosti. Rad stoga započinje upoznavanjem s teorijskim postavkama marketinških kanala ili kanala distribucije. U nastavku su obrađene financijske institucije koje koriste maloprodajne marketinške kanale. Razmotrene su specifičnosti marketinških kanala za financijske usluge, te implikacije za njihove strategije distribucije. U sklopu navedene teme posebna pažnja usmjerena je na multikanalnost, te preferencije potrošača prema korištenju određenih vrsta kanala. Elementi za ocjenjivanje uspješnosti razmotreni su kroz dvije skupine: financijske i nefinancijske metode za vrednovanje uspješnosti. U okviru rada, također je provedeno empirijsko istraživanje kvalitativne naravi koje je metodom dubinskog intervjua s skupinom poznavatelja – menadžera zaduženih za upravljanje kanalima distribucije ili upravljanje prodajom u financijskim institucijama – omogućilo bolje upoznavanje s problematikom rada u poslovnoj praksi, te provjeru postavljenih hipoteza. U radu je predložen vlastiti model za vrednovanje kanala distribucije koji se temelji na modularnom stvaranju stavki za ocjenu uspješnosti, te prikazu rezultata u obliku kompozitnog indeksa i grafički pomoću polarnih grafikona i matrice za razvoj multikanalnih strategija. Glavni rezultati empirijskog istraživanja prikazani su u zaključnom dijelu rada, dok su najzanimljiviji dubinski intervjui povezani s podacima o financijskoj instituciji u kojoj je vršeno ispitivanje i prezentirani u obliku poslovnih slučajeva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067030

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Palić, Mirko
Vrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Palić, M. (2005) 'Vrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga', magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pali\'{c}, Mirko}, year = {2005}, pages = {207}, keywords = {kanali distribucije, financijske usluge, marketing, Hrvatska}, title = {Vrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga}, keyword = {kanali distribucije, financijske usluge, marketing, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pali\'{c}, Mirko}, year = {2005}, pages = {207}, keywords = {channels of distribution, financial services, marketing, Croatia}, title = {Performance evaluation of retail distribution channels for financial services}, keyword = {channels of distribution, financial services, marketing, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font