Pregled bibliografske jedinice broj: 372223
Uloga promocije u razvoju turizma
Uloga promocije u razvoju turizma // Zbornik radova - Međunarodna konferencija Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa / Nevenko Herceg (ur.).
Mostar: Federalno ministarstvo okoliša i turizma, BiH, 2008. str. 319-328 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 372223 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga promocije u razvoju turizma
(Role of promotion in tourism development)
Autori
Skoko, Božo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova - Međunarodna konferencija Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa
/ Nevenko Herceg - Mostar : Federalno ministarstvo okoliša i turizma, BiH, 2008, 319-328
Skup
Tourism Potentials of Adriatic Hinterland
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 02.04.2008. - 04.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
turizam; promocija; imidž; brend; mediji
(tourism; promotion; image; brand; media)
Sažetak
Autor analizira trendove turističke promocije te ukazuje na mogućnosti uporabe promotivnih alata i medija u stvaranju prepoznatljivog turističkog brenda destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Politologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb
Profili:
Božo Skoko
(autor)