Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 371742

Scott, William & Gough, Steven: Sustainable Development and Learning. Framing the Issues ; Key Issues in Sustainable Development and Learning. A Critical Review, RoutledgeFalmer, 2003.


Geiger, Marija
Scott, William & Gough, Steven: Sustainable Development and Learning. Framing the Issues ; Key Issues in Sustainable Development and Learning. A Critical Review, RoutledgeFalmer, 2003. // Socijalna ekologija, 13 (2004), 3/4; 379-384 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 371742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Scott, William & Gough, Steven: Sustainable Development and Learning. Framing the Issues ; Key Issues in Sustainable Development and Learning. A Critical Review, RoutledgeFalmer, 2003.

Autori
Geiger, Marija

Izvornik
Socijalna ekologija (1330-0113) 13 (2004), 3/4; 379-384

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
održivi razvoj; učenje
(sustainable development; learning)

Sažetak
Predmet knjige "Sustainable Development and Learning" su interferencija održiva razvoja i učenja (o održivom razvoju). Godinu dana kasnije, autori objavljuju knjigu "Key Issues in Sustainable Development and Learning. A Critical Review" koja je preuzela strukturu prethodne, a sadrži kompilaciju naslova koji uz ekstrahirane dijelove knjiga, članaka i publicirane dokumentacije najeminentnijih autora koji se bave problemima okoliša, sadrži i komentare profesora i znanstvenika koji se bave istom problematikom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Geiger Zeman (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Geiger, Marija
Scott, William & Gough, Steven: Sustainable Development and Learning. Framing the Issues ; Key Issues in Sustainable Development and Learning. A Critical Review, RoutledgeFalmer, 2003. // Socijalna ekologija, 13 (2004), 3/4; 379-384 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Geiger, M. (2004) Scott, William & Gough, Steven: Sustainable Development and Learning. Framing the Issues ; Key Issues in Sustainable Development and Learning. A Critical Review, RoutledgeFalmer, 2003.. Socijalna ekologija, 13 (3/4), 379-384.
@article{article, author = {Geiger, Marija}, year = {2004}, pages = {379-384}, keywords = {odr\v{z}ivi razvoj, u\v{c}enje}, journal = {Socijalna ekologija}, volume = {13}, number = {3/4}, issn = {1330-0113}, title = {Scott, William and Gough, Steven: Sustainable Development and Learning. Framing the Issues ; Key Issues in Sustainable Development and Learning. A Critical Review, RoutledgeFalmer, 2003.}, keyword = {odr\v{z}ivi razvoj, u\v{c}enje} }
@article{article, author = {Geiger, Marija}, year = {2004}, pages = {379-384}, keywords = {sustainable development, learning}, journal = {Socijalna ekologija}, volume = {13}, number = {3/4}, issn = {1330-0113}, title = {Scott, William and Gough, Steven: Sustainable Development and Learning. Framing the Issues ; Key Issues in Sustainable Development and Learning. A Critical Review, RoutledgeFalmer, 2003.}, keyword = {sustainable development, learning} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font