Pregled bibliografske jedinice broj: 371742
Scott, William & Gough, Steven: Sustainable Development and Learning. Framing the Issues ; Key Issues in Sustainable Development and Learning. A Critical Review, RoutledgeFalmer, 2003.
Scott, William & Gough, Steven: Sustainable Development and Learning. Framing the Issues ; Key Issues in Sustainable Development and Learning. A Critical Review, RoutledgeFalmer, 2003. // Socijalna ekologija, 13 (2004), 3/4; 379-384 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 371742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Scott, William & Gough, Steven: Sustainable Development and Learning. Framing the Issues ; Key Issues in Sustainable Development and Learning. A Critical Review, RoutledgeFalmer, 2003.
Autori
Geiger, Marija
Izvornik
Socijalna ekologija (1330-0113) 13
(2004), 3/4;
379-384
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
održivi razvoj; učenje
(sustainable development; learning)
Sažetak
Predmet knjige "Sustainable Development and Learning" su interferencija održiva razvoja i učenja (o održivom razvoju). Godinu dana kasnije, autori objavljuju knjigu "Key Issues in Sustainable Development and Learning. A Critical Review" koja je preuzela strukturu prethodne, a sadrži kompilaciju naslova koji uz ekstrahirane dijelove knjiga, članaka i publicirane dokumentacije najeminentnijih autora koji se bave problemima okoliša, sadrži i komentare profesora i znanstvenika koji se bave istom problematikom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Marija Geiger Zeman
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus