Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 371476

Logistika kao instrument marketinga u trgovini


Horvat, Đuro
Logistika kao instrument marketinga u trgovini // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008. str. 263-277 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 371476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Logistika kao instrument marketinga u trgovini
(Logistics as Instrument of Trade Marketing)

Autori
Horvat, Đuro

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008, 263-277

ISBN
978-953-253-052-0

Skup
VIII. Međunarodni znanstveni skup "Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu"

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dobavni lanac ; logistički proces ; marketinška logistika ; marketing u trgovini ; potrošač
(supply chain ; logistical process ; logistics marketing ; trade marketing ; consumer)

Sažetak
Distributivni marketinški instrument u okviru marketinškog miksa ima temeljnu zadaću omogućiti kupnju proizvoda od strane potrošača prema njegovim željama što se očituje kroz mjesto i vrijeme isporuke proizvoda. Logistički menadžment je odgovoran za definiranje optimalne razine usluge potrošačima u pogledu fizičkog kretanja robe. To znači da je zadaća logistike danas znatno složenija, jer osim zahtjeva efikasnosti mora zadovoljiti i marketinške zahtjeve u pogledu prilagođavanja usluge pojedinačnim potrošačima. Marketinški orijentirana logistika osigurava isporuku prilagođenu zahtjevima ne samo uže skupine potrošača već i pojedinačnih potrošača. Za trgovinske gospodarske subjekte posebno značenje ima integralni pristup upravljanju lancem dobave koji osigurava potpunu kontrolu proizvoda i usluga kroz kanal distribucije. Dinamika gospodarskog razvoja generira čitav niz novih logističkih koncepata te zato logistika, kao instrument marketinga u trgovini, mora biti dovoljno elastična kako bi se prilagodila promjenama kako na tržištu tako i u području tehnološkog razvoja i to osobito u onim područjima u kojima se kreira dio usluge potrošačima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Đuro Horvat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Đuro
Logistika kao instrument marketinga u trgovini // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008. str. 263-277 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Horvat, Đ. (2008) Logistika kao instrument marketinga u trgovini. U: Segetlija, Z. & Karić, M. (ur.)Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu.
@article{article, author = {Horvat, \DJuro}, year = {2008}, pages = {263-277}, keywords = {dobavni lanac, logisti\v{c}ki proces, marketin\v{s}ka logistika, marketing u trgovini, potro\v{s}a\v{c}}, isbn = {978-953-253-052-0}, title = {Logistika kao instrument marketinga u trgovini}, keyword = {dobavni lanac, logisti\v{c}ki proces, marketin\v{s}ka logistika, marketing u trgovini, potro\v{s}a\v{c}}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Horvat, \DJuro}, year = {2008}, pages = {263-277}, keywords = {supply chain, logistical process, logistics marketing, trade marketing, consumer}, isbn = {978-953-253-052-0}, title = {Logistics as Instrument of Trade Marketing}, keyword = {supply chain, logistical process, logistics marketing, trade marketing, consumer}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font