Pregled bibliografske jedinice broj: 371422
ODLUKA POTROŠAČA – HRVATSKI NAMJEŠTAJ: DA ILI NE?
ODLUKA POTROŠAČA – HRVATSKI NAMJEŠTAJ: DA ILI NE? // Ambienta – Međunarodno savjetovanje „ Drvo je prvo – svojstva, tehnologija, valorizacija, primjena“ / Grbac, Ivica (ur.).
Zagreb: Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 39-44 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 371422 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ODLUKA POTROŠAČA – HRVATSKI NAMJEŠTAJ: DA ILI NE?
(CONSUMER DECISION - CROATIAN FURNITURE: YES OR NO?)
Autori
Pirc, Andreja ; Moro, Maja ; Ojurović, Renata ; Bublić, Andrej
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Ambienta – Međunarodno savjetovanje „ Drvo je prvo – svojstva, tehnologija, valorizacija, primjena“
/ Grbac, Ivica - Zagreb : Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 39-44
ISBN
953292003-x
Skup
AMBIENTA
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
namještaj; potrošač; odluka o kupnji; metode anketiranja
(furniture; consumer; purchasing decision; survey methods)
Sažetak
Globalna konkurencija jeftinih i masovnih proizvoda, kako u svijetu tako i Republici Hrvatskoj, stvara velike glavobolje mnogima u području proizvodnje i prodaje finalnih proizvoda od drva. Međutim, unatoč problemima, hrvatska industrija namještaja ima što ponuditi svojim potrošačima i sve više primarni cilj proizvođača namještaja postaje zadovoljiti individualan, promjenjiv i istančan ukus potrošača. Navedeno ukazuje da se potrošači ne razlikuju međusobno samo po dobi, spolu, obrazovanju i zanimanju nego također po svojim interesima i sklonostima. Svakoga dana donosimo brojne odluke vezane za različite aspekte svakodnevnog života. Međutim, odluke uglavnom donosimo bez prethodnog razmišljanja o tome kako ih stvaramo i što je sve uključeno u sam proces njihova donošenja. Najopćenitije, odluka je odabir jedne mogućnosti između dvije ili više ponuđenih, odnosno za donošenje odluke moraju postojati alternative. Cilj rada je pokazati kakve odluke donose potrošači pri kupnji namještaja u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Šumarstvo, Drvna tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
068-0681966-1969 - Matematički i statistički modeli za praćenje stanja i gospodarenja u šumarstvu (Jazbec, Anamarija, MZOS ) ( CroRIS)
068-0683446-3512 - Modeli povećanja konkurentnosti u izvozu finalnih proizvoda od drva (Motik, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet šumarstva i drvne tehnologije