Pregled bibliografske jedinice broj: 371390
Faktorska struktura ličnosti robne marke
Faktorska struktura ličnosti robne marke, 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 371390 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Faktorska struktura ličnosti robne marke
(Brand Personality Factor Structure)
Autori
Sarilar, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
15.07
Godina
2005
Stranica
53
Mentor
Milas, Goran
Ključne riječi
faktorska struktura; ličnost marke
(factor structure; brand personality)
Sažetak
Rad se bavi faktorskom strukturom ličnosti hrvatskih robnih marki.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
194-1941533-1518 - Svjetsko istraživanje vrijednosti – Hrvatska u globaliziranom svijetu (Rimac, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
194-1941558-1530 - Osobine ličnosti, prirodni jezik i kognitivni razvoj (Mlačić, Boris, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Goran Milas
(mentor)