Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 371390

Faktorska struktura ličnosti robne marke


Sarilar, Marijana
Faktorska struktura ličnosti robne marke, 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 371390 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Faktorska struktura ličnosti robne marke
(Brand Personality Factor Structure)

Autori
Sarilar, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
15.07

Godina
2005

Stranica
53

Mentor
Milas, Goran

Ključne riječi
faktorska struktura; ličnost marke
(factor structure; brand personality)

Sažetak
Rad se bavi faktorskom strukturom ličnosti hrvatskih robnih marki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
194-1941533-1518 - Svjetsko istraživanje vrijednosti – Hrvatska u globaliziranom svijetu (Rimac, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
194-1941558-1530 - Osobine ličnosti, prirodni jezik i kognitivni razvoj (Mlačić, Boris, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Goran Milas (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sarilar, Marijana
Faktorska struktura ličnosti robne marke, 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
Sarilar, M. (2005) 'Faktorska struktura ličnosti robne marke', diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sarilar, Marijana}, year = {2005}, pages = {53}, keywords = {faktorska struktura, li\v{c}nost marke}, title = {Faktorska struktura li\v{c}nosti robne marke}, keyword = {faktorska struktura, li\v{c}nost marke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sarilar, Marijana}, year = {2005}, pages = {53}, keywords = {factor structure, brand personality}, title = {Brand Personality Factor Structure}, keyword = {factor structure, brand personality}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font