Pregled bibliografske jedinice broj: 371098
Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora
Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 371098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora
(Texture mapping by using graphics processing unit)
Autori
Piljek, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
27.02
Godina
2008
Stranica
28
Mentor
Mihajlović, Željka
Neposredni voditelj
Mihajlović, Željka
Ključne riječi
OpenGL; jezik za sjenčanje; GLSL; jedinica za sjenčanje vrhova; jedinica za sjenčanje fragmenata; teksturiranje; višestruko teksturiranje; preslikavanje okoline
(OpenGL; shading language; GLSL; vertex shader; fragment shader; texture mapping; multitexturing; environment mapping)
Sažetak
U ovom je radu obrađen programski jezik za sjenčanje GLSL te njegova primjena u konkretnim slučajevima s teksturiranjem. Razrađeno je nekoliko postupaka korištenja tekstura u programu za sjenčanje vrhova i programu za sjenčanje fragmenata. Na primjerima je prikazana primjena višestrukog teksturiranja za dobivanje različitih učinaka. Jedan od tih učinaka je zrcaljenje okoline koje je ostvareno preslikavanjem s kugle i preslikavanjem s kocke. Također je ukratko opisan Phongov model osvjetljenja te kombiniranje osvjetljenja s teksturiranjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
036-0000000-2029 - Adaptivno upravljanje scenarijima u VR terapiji PTSP-a (Ćosić, Krešimir, MZO ) ( CroRIS)
036-0362980-1921 - Računalne okoline za sveprisutne raspodijeljene sustave (Srbljić, Siniša, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Željka Mihajlović
(mentor)