Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 371098

Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora


Piljek, Luka
Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 371098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora
(Texture mapping by using graphics processing unit)

Autori
Piljek, Luka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
27.02

Godina
2008

Stranica
28

Mentor
Mihajlović, Željka

Neposredni voditelj
Mihajlović, Željka

Ključne riječi
OpenGL; jezik za sjenčanje; GLSL; jedinica za sjenčanje vrhova; jedinica za sjenčanje fragmenata; teksturiranje; višestruko teksturiranje; preslikavanje okoline
(OpenGL; shading language; GLSL; vertex shader; fragment shader; texture mapping; multitexturing; environment mapping)

Sažetak
U ovom je radu obrađen programski jezik za sjenčanje GLSL te njegova primjena u konkretnim slučajevima s teksturiranjem. Razrađeno je nekoliko postupaka korištenja tekstura u programu za sjenčanje vrhova i programu za sjenčanje fragmenata. Na primjerima je prikazana primjena višestrukog teksturiranja za dobivanje različitih učinaka. Jedan od tih učinaka je zrcaljenje okoline koje je ostvareno preslikavanjem s kugle i preslikavanjem s kocke. Također je ukratko opisan Phongov model osvjetljenja te kombiniranje osvjetljenja s teksturiranjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
036-0000000-2029 - Adaptivno upravljanje scenarijima u VR terapiji PTSP-a (Ćosić, Krešimir, MZO ) ( CroRIS)
036-0362980-1921 - Računalne okoline za sveprisutne raspodijeljene sustave (Srbljić, Siniša, MZO ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Mihajlović (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Piljek, Luka
Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, Hrvatska
Piljek, L. (2008) 'Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Piljek, Luka}, year = {2008}, pages = {28}, keywords = {OpenGL, jezik za sjen\v{c}anje, GLSL, jedinica za sjen\v{c}anje vrhova, jedinica za sjen\v{c}anje fragmenata, teksturiranje, vi\v{s}estruko teksturiranje, preslikavanje okoline}, title = {Postupci teksturiranja upotrebom grafi\v{c}kog procesora}, keyword = {OpenGL, jezik za sjen\v{c}anje, GLSL, jedinica za sjen\v{c}anje vrhova, jedinica za sjen\v{c}anje fragmenata, teksturiranje, vi\v{s}estruko teksturiranje, preslikavanje okoline}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Piljek, Luka}, year = {2008}, pages = {28}, keywords = {OpenGL, shading language, GLSL, vertex shader, fragment shader, texture mapping, multitexturing, environment mapping}, title = {Texture mapping by using graphics processing unit}, keyword = {OpenGL, shading language, GLSL, vertex shader, fragment shader, texture mapping, multitexturing, environment mapping}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font