Pregled bibliografske jedinice broj: 370622
Preventivni rad socijalnih pedagoga u školama - iskustva iz Hrvatske
Preventivni rad socijalnih pedagoga u školama - iskustva iz Hrvatske // Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja / Matejić-Đuričić, Zorica (ur.).
Beograd: Univerzitet u Beogradu Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2008. str. 115-128 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 370622 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Preventivni rad socijalnih pedagoga u školama - iskustva iz Hrvatske
(Preventive activity of social educators in schools - experiences from Croatia)
Autori
Uzelac, Slobodan ; Bouillet, Dejana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja
/ Matejić-Đuričić, Zorica - Beograd : Univerzitet u Beogradu Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2008, 115-128
ISBN
978-86-80113-70-8
Skup
Poremećaji ponašanja u sitemu obrazovanja
Mjesto i datum
Zlatibor, Srbija, 11.06.2008. - 15.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
osnovna škola; prevencija poremećaja u ponašanju; socijalni pedagozi; produženi stručni postupak; Hrvatska
(elementary school; prevention of behavior disorders; social pedagogues; extended expert procedure; Croatia)
Sažetak
Ovaj je rad usmjeren na elaboriranje potrebe preventivnog rada socijalnih pedagoga u osnovnim školama, s posebnim osvrtom na iskustva iz Hrvatske. Autori upućuju na značaj i potrebu inkluzivnoga odgoja i obrazovanja, naglašavajući važnost osiguravanja uvjeta za odgoj i obrazovanje učenika s poremećajima u ponašanju, što argumentiraju suvremenim znanstvenim spoznajama i praktičnim iskustvima. Posebna je pozornost posvećena prikazu produženog stručnog postupka u osnovnim školama kojeg u Hrvatskoj već gotovo dvadesetak godina provode socijalni pedagozi, a predstavlja jedini sustavniji oblik prevencije poremećaja u ponašanju osnovnoškolskih učenika. Također se prikazuju suvremena zakonska rješenja važna za definiranje uloge socijalnih pedagoga i ostvarivanje prava djece i mladih s poremećajima u ponašanju na kvalitetno obrazovanje. Zaključno se navode elementi planiranja kvalitetne prevencije poremećaja u ponašanju u osnovnim školama čija se implementacija u Hrvatskoj tek očekuje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2630 - Znanstvena utemeljenost i razvoj socijalne pedagogije u Republici Hrvatskoj
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Slobodan Uzelac
(autor)