Pregled bibliografske jedinice broj: 370592
Poslovno obrazovanje struke: Prema integriranom upravljačkom sustavu za učenje na tržištima
Poslovno obrazovanje struke: Prema integriranom upravljačkom sustavu za učenje na tržištima // Pre-conference proceedings of the Special Focus Symposium on Catallactics: Quantitative Modelling of Human Market Interactions
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2005. str. 44-50 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 370592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovno obrazovanje struke: Prema integriranom upravljačkom sustavu za učenje na tržištima
(Expert Business Teaching: Towards Integrated Learning Management System on Markets)
Autori
Šimović, Vladimir ; Tanković, Šemso ; Vojnović, Savo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pre-conference proceedings of the Special Focus Symposium on Catallactics: Quantitative Modelling of Human Market Interactions
/ - Zagreb : Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2005, 44-50
ISBN
9539932602
Skup
Special Focus Symposium on Catallactics, International Conference on Systems Research, Informatics and Cybernetics
Mjesto i datum
Baden-Baden, Njemačka, 28.07-02.08.2003
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
struka ; poslovno obrazovanje ; integrirano ; upravljačkom sustavu za učenje ; tržišta
(Expert ; Business teaching ; Integrated ; Learning Management System ; Markets)
Sažetak
U ovom radu se (u ravnopravnom suautorstvu) nakon uvodnog razmatranja iskazanih trendova u razvoju "učenja na daljinu" (UnD) bavi razvojem novog modela "integralnog UnD", a povezanog sa činjenicom integracije dvaju modela UnD ("na webu utemeljenom" UnD i "mobilnom" UnD). U ovom radu je obavljena i pedagoško-informacijska raščlamba pojedinih varijabli u vezi s promatranim modelima UnD, u RH i svijetu. Predložena su nova rješenja za simulacijsko i analitičko praćenje razvoja modela "integralnog UnD", te je zaključno ponuđena mogućnost paralelnog razvoja, rada i integracije novog modela integralnog UnD (a koja je proizišla iz informacijske analize prednosti). Znanstveni doprinos ovog rada je u prijedlogu razvoja novog modela "integralnog UnD", a povezanog sa činjenicom integracije dvaju modela UnD ("na webu utemeljenom" UnD i "mobilnom" UnD), što je polazna osnova za daljnja istraživanja ovakve vrste. Doprinos rada je u znanstvenom polju informacijske znanosti sa stajališta oblikovanja informacijskih sustava za "učenje na daljinu" i informacijske analize.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb