Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 370569

Neke odrednice osamostaljivanja odgajanika


Pilić, Šime; Tomaš, Ana
Neke odrednice osamostaljivanja odgajanika // Školski vjesnik, 43 (1994), 2; 163-172 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 370569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neke odrednice osamostaljivanja odgajanika
(Some determinants of students independence)

Autori
Pilić, Šime ; Tomaš, Ana

Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 43 (1994), 2; 163-172

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
osamostaljivanje odgajanika ; samostalnost ; neke odrednice ; komponente samostalnosti ; samostalna ličnost
(students independence ; independent ; some determinants ; components of the independence ; independent person)

Sažetak
U članku se iznose neki rezultati istraživanja na projektu Osamostaljivanje odgajanika u odgojno-obrazovnom procesu. Svrha je ovoga rada da sa stajališta pedagogije i sociologije obrazovanja istakne bitne odrednice pojmova osamostaljivanje i samostalnost odgajanika kao prilog teorijskoj definiciji i empirijskoj razradi ovog, za znanost u odgoju i obrazovanju značajnog termina. komponente samostalnosti i osamostaljivanja pokušalo se opisati onako kako ih na osnovu svog dosadašnjeg iskustva i spoznaja percipiraju studenti. Obavljeno je anketno ispitivanje na hotimičnom uzorku (N=71) studenata razredne nastave. Ispitanici su naveli više karakteristika samostalne osobe, a potom su navodili one osobine koje se odnose na njihovu (ne)samostalnost. analiza ankete pokazuje da studenti veliki broj odrednica razumijevaju pod pojmom samostalnost ; tri četvrtine od ukupnog broja ispitanika sebe smatra djelomično samostalnim, a tek svaki peti student za sebe smatra da je samostalna ličnost. Detaljnija analiza opreke samostalno - nesamostalni ukazuje na proturječan položaj studenta. U članku se rezultati ovog ispitivanja povezuju s nekim drugim sličnim istraživanjima kako bi se došlo do sinteze. Naglašavanje samostalnosti predstavlja univerzalnu tendenciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Šime Pilić (autor)

Avatar Url Ana Tomaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pilić, Šime; Tomaš, Ana
Neke odrednice osamostaljivanja odgajanika // Školski vjesnik, 43 (1994), 2; 163-172 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Pilić, Š. & Tomaš, A. (1994) Neke odrednice osamostaljivanja odgajanika. Školski vjesnik, 43 (2), 163-172.
@article{article, author = {Pili\'{c}, \v{S}ime and Toma\v{s}, Ana}, year = {1994}, pages = {163-172}, keywords = {osamostaljivanje odgajanika, samostalnost, neke odrednice, komponente samostalnosti, samostalna li\v{c}nost}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {43}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Neke odrednice osamostaljivanja odgajanika}, keyword = {osamostaljivanje odgajanika, samostalnost, neke odrednice, komponente samostalnosti, samostalna li\v{c}nost} }
@article{article, author = {Pili\'{c}, \v{S}ime and Toma\v{s}, Ana}, year = {1994}, pages = {163-172}, keywords = {students independence, independent, some determinants, components of the independence, independent person}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {43}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Some determinants of students independence}, keyword = {students independence, independent, some determinants, components of the independence, independent person} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font