Pregled bibliografske jedinice broj: 370567
Čitalačka kultura nastavnika : Čestota čitanja dnevnih i tjednih novina
Čitalačka kultura nastavnika : Čestota čitanja dnevnih i tjednih novina // Školski vjesnik, 46 (1997), 1; 17-30 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 370567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čitalačka kultura nastavnika : Čestota čitanja dnevnih i tjednih novina
(Teachers reading of daily and weekly newspapers)
Autori
Pilić, Šime
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 46
(1997), 1;
17-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
dnevne i tjedne novine ; učestalost čitanja ; nastavnici osnovnih i srednjih škola ; empirijsko istraživanje ; reprezentativni uzorak (N = 954)
(daily newspapers and weeklies ; frequency of reading ; primary and secondary school teachers ; empirical study ; representative sample (N=954))
Sažetak
U radu se iznose rezultati empirijskog istraživanja provedenog u Dalmaciji na reprezentativnom uzorku nastavnika osnovnih škola (N = 368) i srednjoškolskih profesora (N = 586). Dakle, ukupno 954 ispitanika. Učestalost čitanja dnevnih listova i tjednih novina kod jednih i drugih nastavnika (osnovnih i srednjih škola), ispitivano je ljestvicom u tri kategorije: nikada, povremeno i često. Podaci se analiziraju s obzirom na neka sociodemografska obilježja nastavnika (spol, dob, tip naselja i dr.) kao i s obzirom na neke druge varijable: zadovoljstvo poslom i plaćom, standard, broj knjiga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
177010
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Šime Pilić
(autor)