Pregled bibliografske jedinice broj: 370550
Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenata i učitelja
Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenata i učitelja // Informatologia, 33 (2000), 1-2; 52-56 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 370550 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenata i učitelja
(Computer technology in school: student's and teacher's views)
Autori
Pilić, Šime ; Stankov, Slavko ; Stankov Suzana
Izvornik
Informatologia (0046-9483) 33
(2000), 1-2;
52-56
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
računalne tehnologije ; škola ; učenje i poučavanje ; studenti ; učitelji ; hrvatsko društvo ; informatičko društvo
(computer technologies ; school ; learning and teaching ; students ; teachers ; Croatian society ; information society)
Sažetak
Primjena računalnih tehnologija u školi uvodi nove paradigme učenja i poučavanja. Uvjet je to i za razvoj informacijskog društva i društva koje uči. U radu se iznose rezultati empirijskog istraživanja na dva uzorka: uzorku studenata (N=86) i uzorku učitelja (N=115). Rezultati ankete su pokazali da značenje termina multimedija poznaje manje od polovine anketiranih studenata, a taj isti termin poznaje preko tri četvrtine učitelja. U radu se još napominje da kao što postoji tehnološki jaz između razvijenih i nerazvijenih društava jednako tako postoje velike razlike kako u stupnju razvijenosti tako i u razini primjene računalnih tehnologija. Zbog zastoja u razvoju, Hrvatska do sada nije u dovoljnoj mjeri opremila škole suvremenim računalnim tehnologijama, te se između Hrvatske i razvijenih informatičkih društava javlja popriličan jaz. Model nastave pomoću računala poznaje približno jednaki broj studenata (75 posto) i učitelja (78 posto). Gledišta studenata i učitelja su donekle podudarna u ocjeni da nastava pomoću računala s uključenom multimedijom može poboljšati kvalitetu učenja i poučavanja. Rezultati su pokazali da studenti bolje nego učitelji poznaju i koriste resurse računalnih servisa Interneta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Information Science Abstracts
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- Engineering Index
- Informatics Abstracts - INFA
- Pascal Thema, Information Science Documentation
- Referativnyj žurnal, Informatika
- Science Abstracts - SA
- International Federation of communication Associations (Indicator C)