Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 370550

Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenata i učitelja


Pilić, Šime; Stankov, Slavko; Stankov Suzana
Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenata i učitelja // Informatologia, 33 (2000), 1-2; 52-56 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 370550 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenata i učitelja
(Computer technology in school: student's and teacher's views)

Autori
Pilić, Šime ; Stankov, Slavko ; Stankov Suzana

Izvornik
Informatologia (0046-9483) 33 (2000), 1-2; 52-56

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
računalne tehnologije ; škola ; učenje i poučavanje ; studenti ; učitelji ; hrvatsko društvo ; informatičko društvo
(computer technologies ; school ; learning and teaching ; students ; teachers ; Croatian society ; information society)

Sažetak
Primjena računalnih tehnologija u školi uvodi nove paradigme učenja i poučavanja. Uvjet je to i za razvoj informacijskog društva i društva koje uči. U radu se iznose rezultati empirijskog istraživanja na dva uzorka: uzorku studenata (N=86) i uzorku učitelja (N=115). Rezultati ankete su pokazali da značenje termina multimedija poznaje manje od polovine anketiranih studenata, a taj isti termin poznaje preko tri četvrtine učitelja. U radu se još napominje da kao što postoji tehnološki jaz između razvijenih i nerazvijenih društava jednako tako postoje velike razlike kako u stupnju razvijenosti tako i u razini primjene računalnih tehnologija. Zbog zastoja u razvoju, Hrvatska do sada nije u dovoljnoj mjeri opremila škole suvremenim računalnim tehnologijama, te se između Hrvatske i razvijenih informatičkih društava javlja popriličan jaz. Model nastave pomoću računala poznaje približno jednaki broj studenata (75 posto) i učitelja (78 posto). Gledišta studenata i učitelja su donekle podudarna u ocjeni da nastava pomoću računala s uključenom multimedijom može poboljšati kvalitetu učenja i poučavanja. Rezultati su pokazali da studenti bolje nego učitelji poznaju i koriste resurse računalnih servisa Interneta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Slavomir Stankov (autor)

Avatar Url Šime Pilić (autor)

Avatar Url Suzana Tomaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pilić, Šime; Stankov, Slavko; Stankov Suzana
Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenata i učitelja // Informatologia, 33 (2000), 1-2; 52-56 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Pilić, Š., Stankov, S. & Stankov Suzana (2000) Računalne tehnologije u školi: Gledišta studenata i učitelja. Informatologia, 33 (1-2), 52-56.
@article{article, author = {Pili\'{c}, \v{S}ime and Stankov, Slavko}, year = {2000}, pages = {52-56}, keywords = {ra\v{c}unalne tehnologije, \v{s}kola, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, studenti, u\v{c}itelji, hrvatsko dru\v{s}tvo, informati\v{c}ko dru\v{s}tvo}, journal = {Informatologia}, volume = {33}, number = {1-2}, issn = {0046-9483}, title = {Ra\v{c}unalne tehnologije u \v{s}koli: Gledi\v{s}ta studenata i u\v{c}itelja}, keyword = {ra\v{c}unalne tehnologije, \v{s}kola, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, studenti, u\v{c}itelji, hrvatsko dru\v{s}tvo, informati\v{c}ko dru\v{s}tvo} }
@article{article, author = {Pili\'{c}, \v{S}ime and Stankov, Slavko}, year = {2000}, pages = {52-56}, keywords = {computer technologies, school, learning and teaching, students, teachers, Croatian society, information society}, journal = {Informatologia}, volume = {33}, number = {1-2}, issn = {0046-9483}, title = {Computer technology in school: student's and teacher's views}, keyword = {computer technologies, school, learning and teaching, students, teachers, Croatian society, information society} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Information Science Abstracts
  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • Engineering Index
  • Informatics Abstracts - INFA
  • Pascal Thema, Information Science Documentation
  • Referativnyj žurnal, Informatika
  • Science Abstracts - SA
  • International Federation of communication Associations (Indicator C)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font