Pregled bibliografske jedinice broj: 370241
Neke misli i mišljenja o ostvarivanju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu
Neke misli i mišljenja o ostvarivanju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu // Istraživanja odgoja i obrazovanja, 7 (1987), 91-97 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 370241 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke misli i mišljenja o ostvarivanju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu
(Some thoughts and opinions on the achievement of individualization in the educational process)
Autori
Maleš, Dubravka ; Mužić, Vladimir
Izvornik
Istraživanja odgoja i obrazovanja (1330-8181) 7
(1987);
91-97
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
individualizacija u odgojno-obrazovnom procesu; obrazovanje učitelja
(individualization in the educational process; teachers' training)
Sažetak
Ideje o nužnosti individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu u našoj pedagogijskoj teoriji prisutne su više od tri desetljeća. U prvom dijelu ovog rada prezentira se kratki povijesni pregled misli i nastojanja istaknutih naših pedagoga koji su se zalagali za afirmaciju individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu. No, kako i sami autori ističu, ne treba se zavaravati relativno velikim brojem monografija koje se bave ovim pitanjem. Postoje opravdani razlozi za nezadovoljstvo - jedan je na planu praktičnog ostvarivanja individualizacije u svakodnevnoj odgojno-obrazovnoj praksi, a drugi se odnosi na upoznatost naših radnika odgoja i obrazovanja s problematikom individualizacije. U prilog takvoj tvrdnji idu rezultati u ovom radu prezentiranog istraživanja koji pokazuju da široki dijapazon problematike individualizacije prati prilično slaba svijest o tome kod prosvjetnih radnika. Naime, provedeno ispitivanje pokazalo je da ispitanici samo ''površinski'' poznaju problem, pa se i ne može očekivati da u praksi njeguju pristup koji uzima u obzir individualne razlike i provode individualizaciju u radu s učenicima. Kako je postojeća situacija djelomično rezultat propusta u obrazovanju pedagoških kadrova, potrebno je u toku školovanja budućim prosvjetnim radnicima pružiti teorijska znanja o pitanjima individualnih razlika i provođenju individualizacije, ali i metodički ih pripremiti za praktičnu primjenu tog znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski