Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 37013

Marketing u veterinarskoj djelatnosti: Suvremene mogućnosti i zadaće


Hitrec, Miodrag; Husnjak, Milan; Radačić, Marko
Marketing u veterinarskoj djelatnosti: Suvremene mogućnosti i zadaće // Veterinarski dani 1999. Zbornik radova Proceedings
Zagreb: Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1999. str. 59-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 37013 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u veterinarskoj djelatnosti: Suvremene mogućnosti i zadaće
(Marketing in veterinary activities: Current possibilities and tasks)

Autori
Hitrec, Miodrag ; Husnjak, Milan ; Radačić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Veterinarski dani 1999. Zbornik radova Proceedings / - Zagreb : Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1999, 59-73

Skup
Veterinarski dani 1999

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska; Poreč, Hrvatska, 13.10.1999. - 17.10.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
veterinarska djelatnost; veterinarske stanice i ambulante; nositelj potreba: poljoprivredik uzgajivač životinja; "uzetnička" ekonomija; ekonomija "davanja i primanja/dobivanja"; marketinški instrumentarij
(veterinary activity; veterinary stations and surgeries; farmers with their needs as animal breeders; economy of "taking"; economy of "giving" and getting/receiving"; marketing mix and tool)

Sažetak
Sagledavajući marketinšku problematiku unutar veterinarske struke i poslovnog djelovanja u suvremenim svjetskim i hrvatskim okolnostima, u raduje veterinarski marketing sagledan u dva koncepcijski različita modela: kao marketing individualnog tržišnog ponudača veterinarskih usluga i lijekova u okvirima "uzetničke" ekonomije te kao marketing u partnerskoj poslovnoj suradnji, u okvirima ekonomije "davanja i primanja/dobivanja". U referatu su prikazane značajke obaju modela, temelji i uvjeti primjene, marketinški "alat" i načini njegove primjene. Marketing partnerske poslovne suradnje posebno je pogodan za poljoprivredna obiteljska gospodarstva, a ona su vrlo značajna u hrvatskoj stvarnosti. U radu je isto tako prisutna vrlo važna malopoduzetnička pozicija veterinarskih stanica. Odnosi uzgajivača životinja i veterinara mogu biti vrlo različiti i s različitom primjenom marketinga u njima. U radu je, uz konceptualno različite ekonomske okvire, prikazan odgovarajući marketinški instrumentarij, s konkretnim primjerom primjene u veterinarskoj ambulanti. Kvantitativni aspekt marketinga i optimalizacije djelovanja nije obrađen, zbog pretpostavke da veterinari za to još nisu spremni, a pretpostavka se temelji na objavljenim radovima u zbornicima radova s prijašnjih veterinarskih skupova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
00981111

Ustanove:
Institut "Ruđer Bošković", Zagreb

Profili:

Avatar Url Miodrag Hitrec (autor)

Avatar Url Marko Radačić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hitrec, Miodrag; Husnjak, Milan; Radačić, Marko
Marketing u veterinarskoj djelatnosti: Suvremene mogućnosti i zadaće // Veterinarski dani 1999. Zbornik radova Proceedings
Zagreb: Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1999. str. 59-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Hitrec, M., Husnjak, M. & Radačić, M. (1999) Marketing u veterinarskoj djelatnosti: Suvremene mogućnosti i zadaće. U: Veterinarski dani 1999. Zbornik radova Proceedings.
@article{article, author = {Hitrec, Miodrag and Husnjak, Milan and Rada\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {1999}, pages = {59-73}, keywords = {veterinarska djelatnost, veterinarske stanice i ambulante, nositelj potreba: poljoprivredik uzgajiva\v{c} \v{z}ivotinja, and \#34, uzetni\v{c}ka and \#34, ekonomija, ekonomija and \#34, davanja i primanja/dobivanja and \#34, , marketin\v{s}ki instrumentarij}, title = {Marketing u veterinarskoj djelatnosti: Suvremene mogu\'{c}nosti i zada\'{c}e}, keyword = {veterinarska djelatnost, veterinarske stanice i ambulante, nositelj potreba: poljoprivredik uzgajiva\v{c} \v{z}ivotinja, and \#34, uzetni\v{c}ka and \#34, ekonomija, ekonomija and \#34, davanja i primanja/dobivanja and \#34, , marketin\v{s}ki instrumentarij}, publisher = {Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska; Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hitrec, Miodrag and Husnjak, Milan and Rada\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {1999}, pages = {59-73}, keywords = {veterinary activity, veterinary stations and surgeries, farmers with their needs as animal breeders, economy of and \#34, taking and \#34, , economy of and \#34, giving and \#34, and getting/receiving and \#34, , marketing mix and tool}, title = {Marketing in veterinary activities: Current possibilities and tasks}, keyword = {veterinary activity, veterinary stations and surgeries, farmers with their needs as animal breeders, economy of and \#34, taking and \#34, , economy of and \#34, giving and \#34, and getting/receiving and \#34, , marketing mix and tool}, publisher = {Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska; Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font