Pregled bibliografske jedinice broj: 37013
Marketing u veterinarskoj djelatnosti: Suvremene mogućnosti i zadaće
Marketing u veterinarskoj djelatnosti: Suvremene mogućnosti i zadaće // Veterinarski dani 1999. Zbornik radova Proceedings
Zagreb: Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1999. str. 59-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 37013 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u veterinarskoj djelatnosti: Suvremene mogućnosti i zadaće
(Marketing in veterinary activities: Current possibilities and tasks)
Autori
Hitrec, Miodrag ; Husnjak, Milan ; Radačić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Veterinarski dani 1999.
Zbornik radova
Proceedings
/ - Zagreb : Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1999, 59-73
Skup
Veterinarski dani 1999
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska; Poreč, Hrvatska, 13.10.1999. - 17.10.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
veterinarska djelatnost; veterinarske stanice i ambulante; nositelj potreba: poljoprivredik uzgajivač životinja; "uzetnička" ekonomija; ekonomija "davanja i primanja/dobivanja"; marketinški instrumentarij
(veterinary activity; veterinary stations and surgeries; farmers with their needs as animal breeders; economy of "taking"; economy of "giving" and getting/receiving"; marketing mix and tool)
Sažetak
Sagledavajući marketinšku problematiku unutar veterinarske struke i poslovnog djelovanja u suvremenim svjetskim i hrvatskim okolnostima, u raduje veterinarski marketing sagledan u dva koncepcijski različita modela: kao marketing individualnog tržišnog ponudača veterinarskih usluga i lijekova u okvirima "uzetničke" ekonomije te kao marketing u partnerskoj poslovnoj suradnji, u okvirima ekonomije "davanja i primanja/dobivanja".
U referatu su prikazane značajke obaju modela, temelji i uvjeti primjene, marketinški "alat" i načini njegove primjene.
Marketing partnerske poslovne suradnje posebno je pogodan za poljoprivredna obiteljska gospodarstva, a ona su vrlo značajna u hrvatskoj stvarnosti. U radu je isto tako prisutna vrlo važna malopoduzetnička pozicija veterinarskih stanica. Odnosi uzgajivača životinja i veterinara mogu biti vrlo različiti i s različitom primjenom marketinga u njima.
U radu je, uz konceptualno različite ekonomske okvire, prikazan odgovarajući marketinški instrumentarij, s konkretnim primjerom primjene u veterinarskoj ambulanti. Kvantitativni aspekt marketinga i optimalizacije djelovanja nije obrađen, zbog pretpostavke da veterinari za to još nisu spremni, a pretpostavka se temelji na objavljenim radovima u zbornicima radova s prijašnjih veterinarskih skupova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija