Pregled bibliografske jedinice broj: 369562
Sistemsko, cjelovito i softverski udruživo reprezentirano znanje: institut za proučavanje znanja - san ili put transformacije hrvatskog školstva i društva?
Sistemsko, cjelovito i softverski udruživo reprezentirano znanje: institut za proučavanje znanja - san ili put transformacije hrvatskog školstva i društva? // 8. CARNet-ova korisnička konferencija CUC 2006 "Povratak u budućnost"
Zagreb, Hrvatska, 2006. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 369562 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sistemsko, cjelovito i softverski udruživo reprezentirano znanje: institut za proučavanje znanja - san ili put transformacije hrvatskog školstva i društva?
(System. holystic and softwer interopable represented knowledge: foundation of institut for research of knowledge - dream or way for transformation of croatian education)
Autori
Z. Papeš, Opća bolnica Sveti Duh ; A.Dragičević, HAZU ; Z. Rešetar, HUPNOZ ; V.K. Papeš, KBC Zagreb ; J.Bajsić, Škola za kožu, tekstil i dizajn, Hrvatska
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
8. CARNet-ova korisnička konferencija CUC 2006 "Povratak u budućnost"
/ - , 2006
Skup
8 CARNet-ova korisnička konferencija "Povratak u budućnost", CUC 2006
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.11.2006. - 22.11.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
proučavanje; znanja; cjelovito obrazovanje
(research of knowledge; holystic education)
Sažetak
Zaključimo - drugačije razine apstrakcije drugačijih granularnosti, drugačiji pristup obrazovanosti, s trenutnim standardiziranim dostupom, prema potrebi, multiaspektno opisanih podataka namijenjenih znanjima preciziranih u ontologijama, jezično multimedijski i hipermedijski prilagodljivih afinitetima učenika i stilovima učenja, s vrednovanjem obrazovanja koje uspješnije potiče stjecanje sposobnosti, odgovornost i suradnju, neklonirajućeg, imaginativnog i kritičkog pristupa, s provjerivom razinom kompetencija, sadržane su u svojstvima tek nekih od novih znanja koja smo trenutno u stanju sagledati, a koja bi Institut za proučavanje znanja koji se u radu predlaže proučavao i njihovoj primjeni orijentiranoj ka budućnosti, pružao poticaje i podršku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Zlatko Papeš
(autor)