Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 369557

Uporaba Weba za komuniciranje s kupcima u maloprodaji


Knežević, Blaženka
Uporaba Weba za komuniciranje s kupcima u maloprodaji // Kako prodavati u EU / Srića, Velimir ; Kliment, Antun (ur.).
Zagreb: Delfin - razvoj managementa, 2006. str. 85-98


CROSBI ID: 369557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uporaba Weba za komuniciranje s kupcima u maloprodaji
(Using web for customer communication in retail)

Autori
Knežević, Blaženka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kako prodavati u EU

Urednik/ci
Srića, Velimir ; Kliment, Antun

Izdavač
Delfin - razvoj managementa

Grad
Zagreb

Godina
2006

Raspon stranica
85-98

ISBN
953-95056-1-5

Ključne riječi
web, maloprodaja, odnosi s kupcima
(web, retail, customer relation)

Sažetak
Multikanalni pristup ili "brick-and-click" poslovanje je aktualni trend u poslovnom svijetu. Pristup je baziran na pretpostavci da klasična poduzeća svvoje komparativne prednosti (kao što su postojeći imidž poduzeća, postojeće robne marke i logistički model) trebaju kombinirati s internetskom prodajom kako bi stekla veći tržišni udio na domaćem tržištu ili na globalnom prostoru. Zato klasična poduzeća razvijaju web mjesta kao značajan komunikacijski kanal za obraćanje raznim interesnim skupinama. U radu su prezentirani rezultati istraživanja na uzorku velikih maloprodajnih poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaženka Knežević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Blaženka
Uporaba Weba za komuniciranje s kupcima u maloprodaji // Kako prodavati u EU / Srića, Velimir ; Kliment, Antun (ur.).
Zagreb: Delfin - razvoj managementa, 2006. str. 85-98
Knežević, B. (2006) Uporaba Weba za komuniciranje s kupcima u maloprodaji. U: Srića, V. & Kliment, A. (ur.) Kako prodavati u EU. Zagreb, Delfin - razvoj managementa, str. 85-98.
@inbook{inbook, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2006}, pages = {85-98}, keywords = {web, maloprodaja, odnosi s kupcima}, isbn = {953-95056-1-5}, title = {Uporaba Weba za komuniciranje s kupcima u maloprodaji}, keyword = {web, maloprodaja, odnosi s kupcima}, publisher = {Delfin - razvoj managementa}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2006}, pages = {85-98}, keywords = {web, retail, customer relation}, isbn = {953-95056-1-5}, title = {Using web for customer communication in retail}, keyword = {web, retail, customer relation}, publisher = {Delfin - razvoj managementa}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font