Pregled bibliografske jedinice broj: 369557
Uporaba Weba za komuniciranje s kupcima u maloprodaji
Uporaba Weba za komuniciranje s kupcima u maloprodaji // Kako prodavati u EU / Srića, Velimir ; Kliment, Antun (ur.).
Zagreb: Delfin - razvoj managementa, 2006. str. 85-98
CROSBI ID: 369557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba Weba za komuniciranje s kupcima u maloprodaji
(Using web for customer communication in retail)
Autori
Knežević, Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kako prodavati u EU
Urednik/ci
Srića, Velimir ; Kliment, Antun
Izdavač
Delfin - razvoj managementa
Grad
Zagreb
Godina
2006
Raspon stranica
85-98
ISBN
953-95056-1-5
Ključne riječi
web, maloprodaja, odnosi s kupcima
(web, retail, customer relation)
Sažetak
Multikanalni pristup ili "brick-and-click" poslovanje je aktualni trend u poslovnom svijetu. Pristup je baziran na pretpostavci da klasična poduzeća svvoje komparativne prednosti (kao što su postojeći imidž poduzeća, postojeće robne marke i logistički model) trebaju kombinirati s internetskom prodajom kako bi stekla veći tržišni udio na domaćem tržištu ili na globalnom prostoru. Zato klasična poduzeća razvijaju web mjesta kao značajan komunikacijski kanal za obraćanje raznim interesnim skupinama. U radu su prezentirani rezultati istraživanja na uzorku velikih maloprodajnih poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti