Pregled bibliografske jedinice broj: 369354
Political campaigns, the media, attitude creation and opinion change: Why do voters behave the way they do?
Political campaigns, the media, attitude creation and opinion change: Why do voters behave the way they do? // International City Break Conference on Social Science and Human Development Research
Atena, Grčka, 2008. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni)
CROSBI ID: 369354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Political campaigns, the media, attitude creation and opinion change: Why do voters behave the way they do?
Autori
Topić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni
Skup
International City Break Conference on Social Science and Human Development Research
Mjesto i datum
Atena, Grčka, 17.10.2008. - 20.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
media; campaign; framing; influence; behavior; attitude creation
Sažetak
The paper discusses the behavior of voters in Croatia in regard to the sociological approach of voting behavior. The paper also discusses the role of the media and party campaign in the final election outcome.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Sociologija
Napomena
Pozvano izlaganje
POVEZANOST RADA
Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb
Profili:
Martina Topić
(autor)