Pregled bibliografske jedinice broj: 369066
Strateški aspekti stjecanja vodeće pozicije u distributivnoj trgovini - slučaj Wal-Mart
Strateški aspekti stjecanja vodeće pozicije u distributivnoj trgovini - slučaj Wal-Mart // Suvremena trgovina, 33 (2008), 4; 30-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 369066 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški aspekti stjecanja vodeće pozicije u distributivnoj trgovini - slučaj Wal-Mart
(Strategic Aspects of Leading Position Gaining in Distributive Trade - Wal-Mart case)
Autori
Knežević, Blaženka ; Knego, NIkola
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 33
(2008), 4;
30-34
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
vodeća pozicija; distributivna trgovina; Wal-Mart
(leading position; distributive trade; Wal-Mart)
Sažetak
Wal-Mart je najveće svjetsko maloprodajno poduzeće sa sjedištem u SAD-u. Već godinama je vodeće poduzeće na listi Fortune 500 s godišnjim prihodima većim od 350 milijardi dolara i dobiti većom do 11 milijardi dolara. U radu se opisuju glavni čimbenici koji su utjecali na rast Wal-Marta od njegovog osnutka do danas. Osobito se izdvajaju: racionalizacija troškova nabave i logistike, te koncepcija strategije lokacijskog zasićenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb