Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 369066

Strateški aspekti stjecanja vodeće pozicije u distributivnoj trgovini - slučaj Wal-Mart


Knežević, Blaženka; Knego, NIkola
Strateški aspekti stjecanja vodeće pozicije u distributivnoj trgovini - slučaj Wal-Mart // Suvremena trgovina, 33 (2008), 4; 30-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 369066 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški aspekti stjecanja vodeće pozicije u distributivnoj trgovini - slučaj Wal-Mart
(Strategic Aspects of Leading Position Gaining in Distributive Trade - Wal-Mart case)

Autori
Knežević, Blaženka ; Knego, NIkola

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 33 (2008), 4; 30-34

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
vodeća pozicija; distributivna trgovina; Wal-Mart
(leading position; distributive trade; Wal-Mart)

Sažetak
Wal-Mart je najveće svjetsko maloprodajno poduzeće sa sjedištem u SAD-u. Već godinama je vodeće poduzeće na listi Fortune 500 s godišnjim prihodima većim od 350 milijardi dolara i dobiti većom do 11 milijardi dolara. U radu se opisuju glavni čimbenici koji su utjecali na rast Wal-Marta od njegovog osnutka do danas. Osobito se izdvajaju: racionalizacija troškova nabave i logistike, te koncepcija strategije lokacijskog zasićenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Knego (autor)

Avatar Url Blaženka Knežević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Blaženka; Knego, NIkola
Strateški aspekti stjecanja vodeće pozicije u distributivnoj trgovini - slučaj Wal-Mart // Suvremena trgovina, 33 (2008), 4; 30-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Knežević, B. & Knego, N. (2008) Strateški aspekti stjecanja vodeće pozicije u distributivnoj trgovini - slučaj Wal-Mart. Suvremena trgovina, 33 (4), 30-34.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Knego, NIkola}, year = {2008}, pages = {30-34}, keywords = {vode\'{c}a pozicija, distributivna trgovina, Wal-Mart}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {33}, number = {4}, issn = {1330-0180}, title = {Strate\v{s}ki aspekti stjecanja vode\'{c}e pozicije u distributivnoj trgovini - slu\v{c}aj Wal-Mart}, keyword = {vode\'{c}a pozicija, distributivna trgovina, Wal-Mart} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Knego, NIkola}, year = {2008}, pages = {30-34}, keywords = {leading position, distributive trade, Wal-Mart}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {33}, number = {4}, issn = {1330-0180}, title = {Strategic Aspects of Leading Position Gaining in Distributive Trade - Wal-Mart case}, keyword = {leading position, distributive trade, Wal-Mart} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font