Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 368810

Uvođenje i primjena strategije društvenog marketinga na primjeru Požeško-slavonske županije


Vitez, Marijeta; Andrlić, Berislav; Mezak Stastny Mirela
Uvođenje i primjena strategije društvenog marketinga na primjeru Požeško-slavonske županije // Kapitalizam i socijalna integracija / Čengić, Drago (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2008. str. 163-184 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 368810 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uvođenje i primjena strategije društvenog marketinga na primjeru Požeško-slavonske županije
(Introducing and implementing social marketing strategy on example of Požega and Slavonia county)

Autori
Vitez, Marijeta ; Andrlić, Berislav ; Mezak Stastny Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kapitalizam i socijalna integracija / Čengić, Drago - Zagreb : Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2008, 163-184

ISBN
978-953-666-56-0

Skup
Hrvatski kapitalizam i socijalna integracija

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.04.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
strategija marketinga ; društvena odgovornost organizacije ; regionalna (područna) samouprava
(marketing strategy ; corporate social responsibility ; regional community)

Sažetak
(Marketinška teorija i praksa je u posljednjih nekoliko desetljeća doživjela signifikantne promjene koje su bile pogodovane razvojem kapitalističkog društva. Društvene promjene imale su učinak kod svih subjekata razmjenskog procesa na tržištu, uključujući profitne i neprofitne organizacije. Najznačajnija promjena se odnosi na društvenu odgovornost organizacije (eng. CSR- Corporate Social Responsibility) koja podrazumijeva cjelokupni raspon djelovanja i sve odnose koji se pri tome uspostavljaju. Društvena odgovornost može se promatrati na više hijerarhijskih razina kao što su svjetski poredak, državni poredak, regionalne i lokalne zajednice, organizacije i pojedinci. Slijedom navedenog, intencija rada jest determinirati potrebu uvođenja tehnika društvenog marketinga u jedinice regionalne (područne) samouprave, uvažavajući čimbenike mikro i makro okruženja. U tu svrhu autori su proveli primarno istraživanje s ciljem kreiranja SWOT analize Požeško- slavonske županije kao ishodišne točke plana društvenog marketinga. Također, može se konstatirati da u današnjem kapitalističkom društvu vlada povoljna klima za razvoj i implementaciju društvenog marketinga, koji će u godinama koje dolaze i dalje bilježiti znakovit rast.)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi


Citiraj ovu publikaciju:

Vitez, Marijeta; Andrlić, Berislav; Mezak Stastny Mirela
Uvođenje i primjena strategije društvenog marketinga na primjeru Požeško-slavonske županije // Kapitalizam i socijalna integracija / Čengić, Drago (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2008. str. 163-184 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vitez, M., Andrlić, B. & Mezak Stastny Mirela (2008) Uvođenje i primjena strategije društvenog marketinga na primjeru Požeško-slavonske županije. U: Čengić, D. (ur.)Kapitalizam i socijalna integracija.
@article{article, author = {Vitez, Marijeta and Andrli\'{c}, Berislav}, editor = {\v{C}engi\'{c}, D.}, year = {2008}, pages = {163-184}, keywords = {strategija marketinga, dru\v{s}tvena odgovornost organizacije, regionalna (podru\v{c}na) samouprava}, isbn = {978-953-666-56-0}, title = {Uvo\djenje i primjena strategije dru\v{s}tvenog marketinga na primjeru Po\v{z}e\v{s}ko-slavonske \v{z}upanije}, keyword = {strategija marketinga, dru\v{s}tvena odgovornost organizacije, regionalna (podru\v{c}na) samouprava}, publisher = {Institut dru\v{s}tvenih znanosti Ivo Pilar}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vitez, Marijeta and Andrli\'{c}, Berislav}, editor = {\v{C}engi\'{c}, D.}, year = {2008}, pages = {163-184}, keywords = {marketing strategy, corporate social responsibility, regional community}, isbn = {978-953-666-56-0}, title = {Introducing and implementing social marketing strategy on example of Po\v{z}ega and Slavonia county}, keyword = {marketing strategy, corporate social responsibility, regional community}, publisher = {Institut dru\v{s}tvenih znanosti Ivo Pilar}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font