Pregled bibliografske jedinice broj: 368810
Uvođenje i primjena strategije društvenog marketinga na primjeru Požeško-slavonske županije
Uvođenje i primjena strategije društvenog marketinga na primjeru Požeško-slavonske županije // Kapitalizam i socijalna integracija / Čengić, Drago (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2008. str. 163-184 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 368810 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje i primjena strategije društvenog marketinga na primjeru Požeško-slavonske županije
(Introducing and implementing social marketing strategy on example of Požega and Slavonia county)
Autori
Vitez, Marijeta ; Andrlić, Berislav ; Mezak Stastny Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kapitalizam i socijalna integracija
/ Čengić, Drago - Zagreb : Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2008, 163-184
ISBN
978-953-666-56-0
Skup
Hrvatski kapitalizam i socijalna integracija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
strategija marketinga ; društvena odgovornost organizacije ; regionalna (područna) samouprava
(marketing strategy ; corporate social responsibility ; regional community)
Sažetak
(Marketinška teorija i praksa je u posljednjih nekoliko desetljeća doživjela signifikantne promjene koje su bile pogodovane razvojem kapitalističkog društva. Društvene promjene imale su učinak kod svih subjekata razmjenskog procesa na tržištu, uključujući profitne i neprofitne organizacije. Najznačajnija promjena se odnosi na društvenu odgovornost organizacije (eng. CSR- Corporate Social Responsibility) koja podrazumijeva cjelokupni raspon djelovanja i sve odnose koji se pri tome uspostavljaju. Društvena odgovornost može se promatrati na više hijerarhijskih razina kao što su svjetski poredak, državni poredak, regionalne i lokalne zajednice, organizacije i pojedinci. Slijedom navedenog, intencija rada jest determinirati potrebu uvođenja tehnika društvenog marketinga u jedinice regionalne (područne) samouprave, uvažavajući čimbenike mikro i makro okruženja. U tu svrhu autori su proveli primarno istraživanje s ciljem kreiranja SWOT analize Požeško- slavonske županije kao ishodišne točke plana društvenog marketinga. Također, može se konstatirati da u današnjem kapitalističkom društvu vlada povoljna klima za razvoj i implementaciju društvenog marketinga, koji će u godinama koje dolaze i dalje bilježiti znakovit rast.)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Požegi