Pregled bibliografske jedinice broj: 367968
Bolonjski proces i prirodoslovni predmeti na Učiteljskom fakultetu u Osijeku
Bolonjski proces i prirodoslovni predmeti na Učiteljskom fakultetu u Osijeku // Budućnost obrazovanja učitelja: zbornik radova = Future perspectives of primary school teacher training : proceedings / Czekus, Geza (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2009. str. 76-82 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 367968 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bolonjski proces i prirodoslovni predmeti na Učiteljskom fakultetu u Osijeku
(Bologna process and nature and science subjects on Faculty of Teacher Education in Osijek)
Autori
Popović, Željko ; Bogut, Irella ; Borić, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Budućnost obrazovanja učitelja: zbornik radova = Future perspectives of primary school teacher training : proceedings
/ Czekus, Geza - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2009, 76-82
Skup
Budućnost obrazovanja učitelja
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 18.09.2008. - 19.09.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
prirodoslovni predmeti; obrazovanje učitelja; Bolonjski proces
(nature and science subjects; teacher education; Bologna process)
Sažetak
U radu je prikazan plan i program prirodoslovnih predmeta na Učiteljskom fakultetu u Osijeku. Kritički osvrt je dan na sadržaj, plan nastave, ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata. Osobito su razmatrana trogodišnja iskustva u radu prema Bolonjskom procesu. Istaknute su dobre i loše strane studiranja ovih predmeta prema starom i prema novom programu. Uspoređeni su i komentirani nastavni planovi više učiteljskih fakulteta u Hrvatskoj. Posebna pozornost posvećena je nastavi na terenu i u praktikumu. Razmatrana su i druga pitanja u svezi kvalitete studija i studiranja prirodoslovnih predmeta. Govori se o opremi i prostoru za što bolji rad studenata i nastavnika na fakultetu te učitelja u osnovnoj školi. Zaključno se govori o vađnosti prirodoslovnih predmeta kao osnove za kvalitetan rad učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
Napomena
Rad je tiskan i u Knjizi sažetaka, str. 73-73.
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
285-0000000-2674 - Zaštita voda Kopačkog rita - ekološke interakcije Dunava i poplavnog područja (Vidaković, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju