Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 367968

Bolonjski proces i prirodoslovni predmeti na Učiteljskom fakultetu u Osijeku


Popović, Željko; Bogut, Irella; Borić, Edita
Bolonjski proces i prirodoslovni predmeti na Učiteljskom fakultetu u Osijeku // Budućnost obrazovanja učitelja: zbornik radova = Future perspectives of primary school teacher training : proceedings / Czekus, Geza (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2009. str. 76-82 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 367968 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bolonjski proces i prirodoslovni predmeti na Učiteljskom fakultetu u Osijeku
(Bologna process and nature and science subjects on Faculty of Teacher Education in Osijek)

Autori
Popović, Željko ; Bogut, Irella ; Borić, Edita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Budućnost obrazovanja učitelja: zbornik radova = Future perspectives of primary school teacher training : proceedings / Czekus, Geza - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2009, 76-82

Skup
Budućnost obrazovanja učitelja

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 18.09.2008. - 19.09.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
prirodoslovni predmeti; obrazovanje učitelja; Bolonjski proces
(nature and science subjects; teacher education; Bologna process)

Sažetak
U radu je prikazan plan i program prirodoslovnih predmeta na Učiteljskom fakultetu u Osijeku. Kritički osvrt je dan na sadržaj, plan nastave, ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata. Osobito su razmatrana trogodišnja iskustva u radu prema Bolonjskom procesu. Istaknute su dobre i loše strane studiranja ovih predmeta prema starom i prema novom programu. Uspoređeni su i komentirani nastavni planovi više učiteljskih fakulteta u Hrvatskoj. Posebna pozornost posvećena je nastavi na terenu i u praktikumu. Razmatrana su i druga pitanja u svezi kvalitete studija i studiranja prirodoslovnih predmeta. Govori se o opremi i prostoru za što bolji rad studenata i nastavnika na fakultetu te učitelja u osnovnoj školi. Zaključno se govori o vađnosti prirodoslovnih predmeta kao osnove za kvalitetan rad učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija

Napomena
Rad je tiskan i u Knjizi sažetaka, str. 73-73.



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
285-0000000-2674 - Zaštita voda Kopačkog rita - ekološke interakcije Dunava i poplavnog područja (Vidaković, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju

Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)

Avatar Url Irella Bogut (autor)

Avatar Url Željko Popović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Popović, Željko; Bogut, Irella; Borić, Edita
Bolonjski proces i prirodoslovni predmeti na Učiteljskom fakultetu u Osijeku // Budućnost obrazovanja učitelja: zbornik radova = Future perspectives of primary school teacher training : proceedings / Czekus, Geza (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2009. str. 76-82 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Popović, Ž., Bogut, I. & Borić, E. (2009) Bolonjski proces i prirodoslovni predmeti na Učiteljskom fakultetu u Osijeku. U: Czekus, G. (ur.)Budućnost obrazovanja učitelja: zbornik radova = Future perspectives of primary school teacher training : proceedings.
@article{article, author = {Popovi\'{c}, \v{Z}eljko and Bogut, Irella and Bori\'{c}, Edita}, editor = {Czekus, G.}, year = {2009}, pages = {76-82}, keywords = {prirodoslovni predmeti, obrazovanje u\v{c}itelja, Bolonjski proces}, title = {Bolonjski proces i prirodoslovni predmeti na U\v{c}iteljskom fakultetu u Osijeku}, keyword = {prirodoslovni predmeti, obrazovanje u\v{c}itelja, Bolonjski proces}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, author = {Popovi\'{c}, \v{Z}eljko and Bogut, Irella and Bori\'{c}, Edita}, editor = {Czekus, G.}, year = {2009}, pages = {76-82}, keywords = {nature and science subjects, teacher education, Bologna process}, title = {Bologna process and nature and science subjects on Faculty of Teacher Education in Osijek}, keyword = {nature and science subjects, teacher education, Bologna process}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font