Pregled bibliografske jedinice broj: 367761
Ponašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda
Ponašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 367761 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda
(Consumer behavior - the guideline of buying Croatian brand product)
Autori
Karlović, Vivien
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.11
Godina
2006
Stranica
160
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
ponašanje potrošača; marka proizvoda; kupovanje
(consumer behavior; product brand; buying)
Sažetak
Potrošač je kralj. No današnji je kralj svakodnevno obasipan mnoštvom informacija i proizvoda sa svih strana što predstavlja izazov i njemu samome, ali i onima koji mu to obilje nude. Zadovoljni će potrošači nastaviti kupovati ; nezadovoljni će prestati, a vjerojatno će svoje nezadovoljstvo razglasiti među svojim prijateljima. Stoga danas gospodarski subjekti moraju vladati znanjima iz mnogih područja koja je potrebno međusobno kombinirati i razvijati. Stvaranje marke proizvoda koja će biti prihvaćena od domaćih i stranih kupaca nemoguće je bez da se u obzir uzmu karakteristike potrošača. Zbog toga se u ovom istraživanju krenulo od ponašanja potrošača- pojmovnog određivanja i definiranja njihovih potreba, procesa donošenja odluka te njihova okruženja. Što bolji uvid u ponašanje potrošača imaju gospodarski subjekti, to je veća vjerojatnost da će biti u stanju ponuditi proizvod po njihovim željama. Kako bi se te želje ispunile ili još bolje, nadmašile, obrađen je proces stvaranja marke i formiranja njenog imidža, a kako na proizvod utječe i zemlja njegova porijekla, tako je bilo potrebno analizirati i teoriju i imidž zemlje porijekla. Kakva je percepcija hrvatske kao zemlje porijekla i proizvoda porijeklom iz Hrvatske testirana je u cilju iznalaženja rješenja za jačanje hrvatskih marki proizvoda te postizanja njihove tržišne uspješnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA