Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 367761

Ponašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda


Karlović, Vivien
Ponašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 367761 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda
(Consumer behavior - the guideline of buying Croatian brand product)

Autori
Karlović, Vivien

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.11

Godina
2006

Stranica
160

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
ponašanje potrošača; marka proizvoda; kupovanje
(consumer behavior; product brand; buying)

Sažetak
Potrošač je kralj. No današnji je kralj svakodnevno obasipan mnoštvom informacija i proizvoda sa svih strana što predstavlja izazov i njemu samome, ali i onima koji mu to obilje nude. Zadovoljni će potrošači nastaviti kupovati ; nezadovoljni će prestati, a vjerojatno će svoje nezadovoljstvo razglasiti među svojim prijateljima. Stoga danas gospodarski subjekti moraju vladati znanjima iz mnogih područja koja je potrebno međusobno kombinirati i razvijati. Stvaranje marke proizvoda koja će biti prihvaćena od domaćih i stranih kupaca nemoguće je bez da se u obzir uzmu karakteristike potrošača. Zbog toga se u ovom istraživanju krenulo od ponašanja potrošača- pojmovnog određivanja i definiranja njihovih potreba, procesa donošenja odluka te njihova okruženja. Što bolji uvid u ponašanje potrošača imaju gospodarski subjekti, to je veća vjerojatnost da će biti u stanju ponuditi proizvod po njihovim željama. Kako bi se te želje ispunile ili još bolje, nadmašile, obrađen je proces stvaranja marke i formiranja njenog imidža, a kako na proizvod utječe i zemlja njegova porijekla, tako je bilo potrebno analizirati i teoriju i imidž zemlje porijekla. Kakva je percepcija hrvatske kao zemlje porijekla i proizvoda porijeklom iz Hrvatske testirana je u cilju iznalaženja rješenja za jačanje hrvatskih marki proizvoda te postizanja njihove tržišne uspješnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karlović, Vivien
Ponašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Karlović, V. (2006) 'Ponašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Karlovi\'{c}, Vivien}, year = {2006}, pages = {160}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, marka proizvoda, kupovanje}, title = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, marka proizvoda, kupovanje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Karlovi\'{c}, Vivien}, year = {2006}, pages = {160}, keywords = {consumer behavior, product brand, buying}, title = {Consumer behavior - the guideline of buying Croatian brand product}, keyword = {consumer behavior, product brand, buying}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font