Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 367758

Upravljanje marketingom u turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije u funkciji razvoja turizma


Vukšić, Alijana
Upravljanje marketingom u turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije u funkciji razvoja turizma, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split


CROSBI ID: 367758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje marketingom u turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije u funkciji razvoja turizma
(Marketing management in tourist associations of Splitsko-dalmatinske county in the function of tourism development)

Autori
Vukšić, Alijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Split

Datum
13.06

Godina
2008

Stranica
205

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marketing; turizam; turističke zajednice
(marketing; tourism; tourist association)

Sažetak
Zadnjih godina, TZ aktivno rade na praćenju, analiziranju ali i aktivnim bavljenjem marketingom, kako bi došli do modela, koji će pokušati pojasniti međuzavisnost različitih elemenata koji utječu na situaciju na tržištu, te na taj način utječu na učinkovitost upravljanja marketingom, a podredno i upravljanjem turističkom destinacijom. Hipoteza ovog rada, je testirana, primjenom jedne od najčešće upotrebljavanih kvalitativnih modela - mišljenja stručnjaka u turizmu, koji čine top menadžment hrvatskog turizma i neki od svjetski najpriznatijih poznavaoca turističkih kretanja. Temelju dobivenih podataka, njihovih mišljenja, stavova te kombinacijom tako dobivenih podataka s informacijama proizišlim iz analize ankete, karakteristika i trendova suvremenih turističkih kretanja, koje su izrađene na temelju raspoloživih sekundarnih podataka, došlo se do spoznaje da nema jednostavnog i jednoznačnog rješenja ovog problema, da je upravljanje marketingom u TZ SDŽ pod utjecajem brojnih čimbenika, te da se u što skorijoj budućnosti treba primijeniti Strateški marketinški plan, koji je usvojen, ali se ne primjenjuje u TZ nižeg ustroja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vukšić, Alijana
Upravljanje marketingom u turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije u funkciji razvoja turizma, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
Vukšić, A. (2008) 'Upravljanje marketingom u turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije u funkciji razvoja turizma', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vuk\v{s}i\'{c}, Alijana}, year = {2008}, pages = {205}, keywords = {marketing, turizam, turisti\v{c}ke zajednice}, title = {Upravljanje marketingom u turisti\v{c}kim zajednicama Splitsko-dalmatinske \v{z}upanije u funkciji razvoja turizma}, keyword = {marketing, turizam, turisti\v{c}ke zajednice}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vuk\v{s}i\'{c}, Alijana}, year = {2008}, pages = {205}, keywords = {marketing, tourism, tourist association}, title = {Marketing management in tourist associations of Splitsko-dalmatinske county in the function of tourism development}, keyword = {marketing, tourism, tourist association}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font