Pregled bibliografske jedinice broj: 367758
Upravljanje marketingom u turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije u funkciji razvoja turizma
Upravljanje marketingom u turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije u funkciji razvoja turizma, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
CROSBI ID: 367758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje marketingom u turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije u funkciji razvoja turizma
(Marketing management in tourist associations of Splitsko-dalmatinske county in the function of tourism development)
Autori
Vukšić, Alijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Split
Datum
13.06
Godina
2008
Stranica
205
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketing; turizam; turističke zajednice
(marketing; tourism; tourist association)
Sažetak
Zadnjih godina, TZ aktivno rade na praćenju, analiziranju ali i aktivnim bavljenjem marketingom, kako bi došli do modela, koji će pokušati pojasniti međuzavisnost različitih elemenata koji utječu na situaciju na tržištu, te na taj način utječu na učinkovitost upravljanja marketingom, a podredno i upravljanjem turističkom destinacijom. Hipoteza ovog rada, je testirana, primjenom jedne od najčešće upotrebljavanih kvalitativnih modela - mišljenja stručnjaka u turizmu, koji čine top menadžment hrvatskog turizma i neki od svjetski najpriznatijih poznavaoca turističkih kretanja. Temelju dobivenih podataka, njihovih mišljenja, stavova te kombinacijom tako dobivenih podataka s informacijama proizišlim iz analize ankete, karakteristika i trendova suvremenih turističkih kretanja, koje su izrađene na temelju raspoloživih sekundarnih podataka, došlo se do spoznaje da nema jednostavnog i jednoznačnog rješenja ovog problema, da je upravljanje marketingom u TZ SDŽ pod utjecajem brojnih čimbenika, te da se u što skorijoj budućnosti treba primijeniti Strateški marketinški plan, koji je usvojen, ali se ne primjenjuje u TZ nižeg ustroja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)