Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 367174

On-line marketing i mediji izravnog marketinga


Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, Vladimir
On-line marketing i mediji izravnog marketinga // Suvremeni promet, 28 (2008), 138-140 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 367174 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
On-line marketing i mediji izravnog marketinga
(Online Channels and Media of Direct Marketing)

Autori
Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir ; Kovšca, Vladimir

Izvornik
Suvremeni promet (0351-1898) 28 (2008); 138-140

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
on-line marketing; kanali izravnog marketinga; internet; e-mail; kupci
(online marketing; channels of direct marketing; Internet; e-mail; customers)

Sažetak
Znanstvenici predviđaju da će u bliskoj budućnosti svako kućanstvo biti povezano u svjetski kompjutorski sustav te da će ova tehnološka revolucija potpuno promijeniti način kupovanja i komuniciranja. Možda su ta predviđanja preoptimistična, međutim s obzirom na danas prisutan trend rasta izravnog marketinga u praksi, realno je očekivati da će se postojeći marketinški uzor u budućnosti promijeniti, odnosno da će masovni marketing i masovna prodaja na malo i dalje postojati, ali da će se njihova prevlast i snaga smanjiti, s obzirom na to da se sve više kupaca odlučuje na drugačiju vrstu kupnje. Uporabu izravnog marketinga u budućnosti treba tek očekivati, što upućuje na potrebu da se problematici izravnog marketinga treba posvetiti mnogo veća pozornost, i sa stručno-znanstvenog i s praktičnog aspekta. kanali izravnog marketinga, bilo da je riječ o tradicionalnim ili novim (on-line), istodobno su i mediji izravnog marketinga koji osiguravaju proizvođačima prodaju i promidžbu njihovih proizvoda, te izravno komuniciraju s kupcima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0000000-1730 - Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga (Dvorski, Stjepan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)

Avatar Url Stjepan Dvorski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, Vladimir
On-line marketing i mediji izravnog marketinga // Suvremeni promet, 28 (2008), 138-140 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Dvorski, S., Dobrinić, D. & Kovšca, V. (2008) On-line marketing i mediji izravnog marketinga. Suvremeni promet, 28, 138-140.
@article{article, author = {Dvorski, Stjepan and Dobrini\'{c}, Damir and Kov\v{s}ca, Vladimir}, year = {2008}, pages = {138-140}, keywords = {on-line marketing, kanali izravnog marketinga, internet, e-mail, kupci}, journal = {Suvremeni promet}, volume = {28}, issn = {0351-1898}, title = {On-line marketing i mediji izravnog marketinga}, keyword = {on-line marketing, kanali izravnog marketinga, internet, e-mail, kupci} }
@article{article, author = {Dvorski, Stjepan and Dobrini\'{c}, Damir and Kov\v{s}ca, Vladimir}, year = {2008}, pages = {138-140}, keywords = {online marketing, channels of direct marketing, Internet, e-mail, customers}, journal = {Suvremeni promet}, volume = {28}, issn = {0351-1898}, title = {Online Channels and Media of Direct Marketing}, keyword = {online marketing, channels of direct marketing, Internet, e-mail, customers} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font