Pregled bibliografske jedinice broj: 367165
Inovativni marketing
Inovativni marketing, 2008 (monografija)
CROSBI ID: 367165 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovativni marketing
(Innovative marketing)
Autori
Vranešević, Tihomir ; Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir ; Staničić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, strucna
Grad
Varaždin
Godina
2008
Stranica
288
ISBN
978-953-7304-34-8
Ključne riječi
tržište; marketing; izravni marketing; kupci; kanali i mediji izravnog marketinga; geomarketing; poštansko tržište; mobilno trgovanje; upravljanje troškovima
(market; marketing; direct marketing; customers; channels and media of direct marketing; geomarketing; market of post; mobile trading; cost management)
Sažetak
Knjiga je namijenjena prije svega studentima, ali i svima onima koji se žele upoznati s marketingom kao koncepcijom poslovanja poduzeća. Naglasak u knjizi stavljen je na izravni marketing kao informacijski vođen marketinški proces, upravljan tehnologijom baze podataka, kojim se otvara cijela paleta novih poslovnih mogućnosti. U knjizi su osim izravnog marketinga, koji je temelj knjige, navedene i osnove marketinga ; filozofije marketinškog poslovanja, segmentiranja i pozicioniranja koje je izrazito važno, te elemenata marketinškog miksa. Osim izravnog marketinga, navedeni su i neki novi, inovirani oblici marketinga, kao što su geomarketing i mobilno trgovanje kao jedan od najnovijih trendova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0000000-1730 - Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga (Dvorski, Stjepan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin