Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 367165

Inovativni marketing


Vranešević, Tihomir; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra
Inovativni marketing, 2008 (monografija)


CROSBI ID: 367165 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inovativni marketing
(Innovative marketing)

Autori
Vranešević, Tihomir ; Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir ; Staničić, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, strucna

Grad
Varaždin

Godina
2008

Stranica
288

ISBN
978-953-7304-34-8

Ključne riječi
tržište; marketing; izravni marketing; kupci; kanali i mediji izravnog marketinga; geomarketing; poštansko tržište; mobilno trgovanje; upravljanje troškovima
(market; marketing; direct marketing; customers; channels and media of direct marketing; geomarketing; market of post; mobile trading; cost management)

Sažetak
Knjiga je namijenjena prije svega studentima, ali i svima onima koji se žele upoznati s marketingom kao koncepcijom poslovanja poduzeća. Naglasak u knjizi stavljen je na izravni marketing kao informacijski vođen marketinški proces, upravljan tehnologijom baze podataka, kojim se otvara cijela paleta novih poslovnih mogućnosti. U knjizi su osim izravnog marketinga, koji je temelj knjige, navedene i osnove marketinga ; filozofije marketinškog poslovanja, segmentiranja i pozicioniranja koje je izrazito važno, te elemenata marketinškog miksa. Osim izravnog marketinga, navedeni su i neki novi, inovirani oblici marketinga, kao što su geomarketing i mobilno trgovanje kao jedan od najnovijih trendova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0000000-1730 - Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga (Dvorski, Stjepan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


Citiraj ovu publikaciju:

Vranešević, Tihomir; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra
Inovativni marketing, 2008 (monografija)
Vranešević, T., Dvorski, S., Dobrinić, D. & Staničić, S. (2008) Inovativni marketing. Varaždin.
@book{book, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Dvorski, Stjepan and Dobrini\'{c}, Damir and Stani\v{c}i\'{c}, Sandra}, year = {2008}, pages = {288}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}te, marketing, izravni marketing, kupci, kanali i mediji izravnog marketinga, geomarketing, po\v{s}tansko tr\v{z}i\v{s}te, mobilno trgovanje, upravljanje tro\v{s}kovima}, isbn = {978-953-7304-34-8}, title = {Inovativni marketing}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}te, marketing, izravni marketing, kupci, kanali i mediji izravnog marketinga, geomarketing, po\v{s}tansko tr\v{z}i\v{s}te, mobilno trgovanje, upravljanje tro\v{s}kovima}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@book{book, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Dvorski, Stjepan and Dobrini\'{c}, Damir and Stani\v{c}i\'{c}, Sandra}, year = {2008}, pages = {288}, keywords = {market, marketing, direct marketing, customers, channels and media of direct marketing, geomarketing, market of post, mobile trading, cost management}, isbn = {978-953-7304-34-8}, title = {Innovative marketing}, keyword = {market, marketing, direct marketing, customers, channels and media of direct marketing, geomarketing, market of post, mobile trading, cost management}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font