Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 366936

Stvaranje marke grada Rijeke


Širola, Davor
Stvaranje marke grada Rijeke, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 366936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje marke grada Rijeke
(Creating city of Rijeka brand)

Autori
Širola, Davor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.11

Godina
2006

Stranica
210

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marka; marketing mjesta; stvaranje marke mjesta; grad Rijeka
(brand; town marketing; creating town brand; city of Rijeka)

Sažetak
Globalni trend jačanja konkurentskog pritiska ne zaobilazi niti tržište mjesta. Posrtanje velikih tvrtki i tranziciju gospodarske strukture doživio je i grad Rijeka, popraćenu padom zaposlenosti i životnog standarda, deficitom gradskog proračuna te posljedično padom atraktivnosti i lošijim imidžem grada. Ispitivanjem je utvrđeno da su građani Rijeke nezadovoljni, a ukupan imidž grada blago pozitivan, no uz još izražen stereotip industrijskog grada. Iskustva drugih gradova ukazala su da je izgradnja infrastrukture, financijski poticaji gospodarstvu i turističko oglašavanje nedostatno za diferencijaciju i jačanje imidža grada. Zbog toga je u radu predložena vizija razvoja grada Rijeke i primjena koncepcije stvaranja marke zasnovana na ključnim geoprometnim, prirodnim, povijesnim i demografsko-socijalnim činiteljima atraktivnosti, a ujedno i konkurentnosti. Kroz istraživanje i analizu percepcije činitelja atraktivnosti Rijeke kod ciljnih potrošača i pozicioniranja konkurentskih gradova, utvrđene su točke diferencijacije: položaj, priroda, luka, industrijska baština, znanje i stil života. Koncepcija stvaranja marke gradu Rijeci nudi brojne prednosti: bolji imidž i diferencijaciju, stvaranje jedinstvenog identiteta, veću atraktivnost i prepoznatljivost, što može rezultirati dodanom vrijednošću iznad jednostavnog zbira funkcionalnih koristi, jačanjem ponosa i zadovoljstva građana te mjerljivim poboljšanjima životnog standarda ljudi kroz više radnih mjesta, više prihoda od posjetilaca i ulagača, bolju infrastrukturu i obrazovanje te jačanje gospodarstva Rijeke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Širola, Davor
Stvaranje marke grada Rijeke, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Širola, D. (2006) 'Stvaranje marke grada Rijeke', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}irola, Davor}, year = {2006}, pages = {210}, keywords = {marka, marketing mjesta, stvaranje marke mjesta, grad Rijeka}, title = {Stvaranje marke grada Rijeke}, keyword = {marka, marketing mjesta, stvaranje marke mjesta, grad Rijeka}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}irola, Davor}, year = {2006}, pages = {210}, keywords = {brand, town marketing, creating town brand, city of Rijeka}, title = {Creating city of Rijeka brand}, keyword = {brand, town marketing, creating town brand, city of Rijeka}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font