Pregled bibliografske jedinice broj: 36651
Uloga učitelja u nastavi hrvatskoga jezika uz pomoć multimedijske obrazovne tehnologije
Uloga učitelja u nastavi hrvatskoga jezika uz pomoć multimedijske obrazovne tehnologije // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 574-581 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 36651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga učitelja u nastavi hrvatskoga jezika uz pomoć multimedijske obrazovne tehnologije
(The Role of Teacher in Teaching of croatian language by multimedia Educational Technology)
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999, 574-581
Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelj; hrvatski jezik; multimedij; obrazovna tehnologija
(teacher; croatian language; multimedia; educational technology)
Sažetak
Svrha je ovoga rada razmotriti opći sustav djelovanja u multimedijskome nastavnome okruženju, a ponajprije identificirati ulogu učitelja u novim lingvometodičkim, pedagoško-psihološkim i tehničko-tehnološkim uvjetima učenja/poučavanja hrvatskoga jezika u osnovnoj školi. Činjenica da učitelj nije više jedini izvor informacija, opsežne sadržajne i strukturne promjene nastavnoga procesa, te afirmacija stvaralačke komunikacijsko-funkcionalne nstave jezika u osnovnoj školi, iziskuju od učitelja nove napore, prilagodbe i drukčije pristupe i načine djelovanja. Nastava hrvatskoga jezika uz pomoć multimedijske obrazovne tehnologije može, dakako, omogućiti dinamičnije, raznovrsnije, zanimljivije i današnjoj generaciji djece primjerenije učenje. No, svrhovita će biti samo uz pretpostavku da u školi rade stručni i informatički osposobljeni učitelji koji će znati pravilno uspjeriti i iskoristiti sve nesumnjivo pozitivna obilježja multimedijske komunikacije. Uporaba elektronskih medija, ma kako bili funkcionalni, u jezičnoj izobrazbi ne znači apriori suvremeniju i uspješniju nastavu hrvatskoga jezika.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA