Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 366472

Marketing dodane vrijednosti


Horvat, Đuro
Marketing dodane vrijednosti, 2007., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 366472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing dodane vrijednosti
(Value Added Marketing)

Autori
Horvat, Đuro

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
08.12

Godina
2007

Stranica
336

Mentor
Meler, Marcel

Ključne riječi
marketing; dodana vrijednost; dobavni lanac
(marketing; added value; supply chain)

Sažetak
Kada sam odlučio prijaviti doktorsku disertaciju priklonio sam se marketingu, jer je to područje oduvijek bilo predmet mog stručnog, znanstvenog i nastavnog zanimanja. Međutim, u disertaciji sam se odlučio za obradu razmjerno novijeg marketinškog područja – marketinga dodane vrijednosti. Naime, na temelju svojih praktičnih iskustava i dosadašnjih istraživanja, zaključio sam kako klasični marketinški koncept u praksi gotovo da i nije više relevantan, jer djeluje sporo i unatrag, potiče kreativnost nauštrb poslovnosti i iskustva te se više temelji na širenju tržišta nego na očuvanju i unapređenju postojećeg tržišta, s naglaskom na dodavanje vrijednosti postojećim proizvodima i uslugama, posebice u uvjetima stagnirajućeg ili saturiranog tržišta. Međutim, iako se taj koncept tijekom godina mijenjao, temeljna ideja vodilja ostala je gotovo nepromijenjena, čemu je, zapravo, i posvećena moja disertacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Đuro Horvat (autor)

Avatar Url Marcel Meler (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Đuro
Marketing dodane vrijednosti, 2007., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek
Horvat, Đ. (2007) 'Marketing dodane vrijednosti', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvat, \DJuro}, year = {2007}, pages = {336}, keywords = {marketing, dodana vrijednost, dobavni lanac}, title = {Marketing dodane vrijednosti}, keyword = {marketing, dodana vrijednost, dobavni lanac}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvat, \DJuro}, year = {2007}, pages = {336}, keywords = {marketing, added value, supply chain}, title = {Value Added Marketing}, keyword = {marketing, added value, supply chain}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font