Pregled bibliografske jedinice broj: 366472
Marketing dodane vrijednosti
Marketing dodane vrijednosti, 2007., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 366472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing dodane vrijednosti
(Value Added Marketing)
Autori
Horvat, Đuro
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
08.12
Godina
2007
Stranica
336
Mentor
Meler, Marcel
Ključne riječi
marketing; dodana vrijednost; dobavni lanac
(marketing; added value; supply chain)
Sažetak
Kada sam odlučio prijaviti doktorsku disertaciju priklonio sam se marketingu, jer je to područje oduvijek bilo predmet mog stručnog, znanstvenog i nastavnog zanimanja. Međutim, u disertaciji sam se odlučio za obradu razmjerno novijeg marketinškog područja – marketinga dodane vrijednosti. Naime, na temelju svojih praktičnih iskustava i dosadašnjih istraživanja, zaključio sam kako klasični marketinški koncept u praksi gotovo da i nije više relevantan, jer djeluje sporo i unatrag, potiče kreativnost nauštrb poslovnosti i iskustva te se više temelji na širenju tržišta nego na očuvanju i unapređenju postojećeg tržišta, s naglaskom na dodavanje vrijednosti postojećim proizvodima i uslugama, posebice u uvjetima stagnirajućeg ili saturiranog tržišta. Međutim, iako se taj koncept tijekom godina mijenjao, temeljna ideja vodilja ostala je gotovo nepromijenjena, čemu je, zapravo, i posvećena moja disertacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek